Jump to content

YT video's downloaden


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

sinds kort lukt het me met geen enkele manier meer om video's van Youtube te downloaden. Heeft er iemand een methode die hij/zij recentelijk nog gebruikt heeft en die wél nog werkt? Ik heb zowat alles geprobeerd wat in me opkwam, ik krijg bij elke methode wel een error.. :cab:

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je enkel het geluid, of echt het filmpje zelf?

Het filmpje zelf. Die Youtube naar MP3 converters geven btw ongelofelijke kutkwaliteit. :puh: Ik ben een 320 kbps typetje, haha.

Ook jouw link doet het niet, ik verkrijg een 0 bytes bestand. Ik wil deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=LyPK10KPI5w

Het ligt volgens mij niet aan de video, want ik kan gewoonweg niks meer van Youtube downloaden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een aantal maanden geleden een goede site gevonden waarmee ik HD-filmpjes aftapte. Zal even opnieuw zoeken voor je.

Ik ga deze post editen tenzij er ondertussen al iemand anders heeft gereageerd, dan plaats ik wel een nieuwe post. We willen natuurlijk niet dat ik dubbelpost he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een aantal maanden geleden een goede site gevonden waarmee ik HD-filmpjes aftapte. Zal even opnieuw zoeken voor je.

Ik ga deze post editen tenzij er ondertussen al iemand anders heeft gereageerd, dan plaats ik wel een nieuwe post. We willen natuurlijk niet dat ik dubbelpost he :puh:

Dan meld ik wel even dat ik het topic naar Software heb verplaatst. Kan je mooi een nieuwe post plaatsen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook jouw link doet het niet, ik verkrijg een 0 bytes bestand. Ik wil deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=LyPK10KPI5w

Het ligt volgens mij niet aan de video, want ik kan gewoonweg niks meer van Youtube downloaden.

Gek, ik had 'm ff snel uitgetest met het Ba dum tss! filmpje en die heb ik net gedownload. (inmiddels verwijderd :puh:)
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...