Jump to content

Resource gezocht


cjzonneveld

Recommended Posts

hallo,

ik ben opzoek naar een resource voor mijn mta server. de bedoeling is dat ik m'n skin, wapens, geld, stats, health en armour kan opslaan en het liefst met een commando. zou iemand me aan zo'n resource kunnen helpen? ik heb al op websites gezocht maar het meeste is dan zonder een commando en vaak ook met positie, en dat wil ik zelf niet. en ik weet zelf niet hoe ik dingen kan aanpassen of maken. ik hoop dat iemand mij hier aan zo'n resource zou kunnen helpen of eventueel een script zou kunnen sturen.

alvast vriendelijk bedankt :)

Bewerkt: door cjzonneveld
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet je een scripter regelen voor je server. :puh:

Welk(e) commando('s) wil je erop hebben en welke functie(s) moet deze hebben? Moeten deze ook opgeslagen worden zodra je de server op welke manier maar dan ook verlaat?

EDIT: Wil je ook het aantal politiesterren laten opslaan en laden?

Bewerkt: door TigerEdwin
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet je een scripter regelen voor je server. :puh:

Welk(e) commando('s) wil je erop hebben en welke functie(s) moet deze hebben? Moeten deze ook opgeslagen worden zodra je de server op welke manier maar dan ook verlaat?

EDIT: Wil je ook het aantal politiesterren laten opslaan en laden?

het commando moet dus saveplayer en loadplayer zijn ofzow.

eehmm, kun je ook iets met politie doen dan op mta sa? :)

nee liever niet de sterren. alleen m'n skin, wapens (plus ammo), geld, stats, health en armour :) zelf heb ik geen verstand van scripts enzo. sommige dingen begrijp ik nog wel en die kon ik zelf maar hier wou ik toch inderdaad iemand voor vragen. dus hoop hier iemand te vinden die me kan helpen aan zo'n resource of script

Link to comment
Delen op andere websites

Even snel gedownload en bewerkt op jouw eisen. Commando's: /loaddata en /savedata

Testen mag je zelf even doen ;) Hij zou moeten werken bij het inloggen, en verlaten van de server. En op de commando's natuurlijk.

Even melden wanneer gedownload, zodat ik hem kan verwijderen uit Dropbox.

Bewerkt: door TigerEdwin
Link to comment
Delen op andere websites

Even snel gedownload en bewerkt op jouw eisen. Commando's: /loaddata en /savedata

Testen mag je zelf even doen ;) Hij zou moeten werken bij het inloggen, en verlaten van de server. En op de commando's natuurlijk.

Even melden wanneer gedownload, zodat ik hem kan verwijderen uit Dropbox.

heb 'm gedownload !! Thank you :) ga 'm meteen testen :)


bijna alles lijkt goed te werken behalve de skin en de stats :) en ik zou het graag uitzetten dat ie automatisch opslaat als ik op wat voor manier dan ook de server verlaat.


wat eigenlijk de bedoeling is, is dat als ik gekild wordt of dood ga in m'n eigen server dat ik dan meteen met een command of toets weer alle stats en ammo en wapen en skin etc. heb en dat ik weer meteen door kan gaan met spelen. :)

>>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Even om zeker te weten: Zitten die in MTA dan? (Ik speel zelf RACE dus vandaar dat ik het maar vraag) En daarmee bedoel je bunnyhop met BMX level, spieren level, etc. etc.? Zoja moet je me toch even de namen geven x)

Link to comment
Delen op andere websites

ja die zijn er, dat zijn stats-skills, zoals al je wapen skills je health etc. zal de exacte namen doorgeven.


ik kreeg wel een waarschuwing op m'n console over een bad argument van mn wantedlevel


dit zijn de namen, ff op een foto'tje.

>>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

post-138765-0-97411500-1388618934.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende keer even al je berichten in elkaar zetten met behulp van de "Edit" knop.

Poging 2: Klik.

Geen zin om wapens erin te zetten, dus alleen body dingen gedaan ;3 Fat en Muscles werken alleen op de CJ skin. Bij andere skins pakt hij deze niet. (Blame MTA/GTA guys)

Bewerkt: door TigerEdwin
Link to comment
Delen op andere websites

Maak straks wel effe een nieuwe resource, omdat van wie dit script is gewoon totaal niet kan scripten.

EDIT:

Resource klaar.

Wat zit erin?

General:

• Money

• Skin

• Armour

Stats Body:

• Fat (Werkt alleen bij CJ skin (Blame GTA/MTA guys)

• Stamina

• Muscles (Werkt alleen bij CJ skin (Blame GTA/MTA guys)

• Health

• Appeal

Stats Distance:

• Swimming

• Cycle

• TreadMill

• Bike

Stats Weapons:

• Pistol

• Pistol Sil.

• Desert Eagle

• Shotgun

• Sawnoff

• Spas 12

• Uzi

• MP5

• AK-47

• M4

• Sniper

Weapons:

• Slots

• Ammo

(Bedankt GTAForums dat je mijn dikke stip/punt goed in deze tekst zet, echt gewaardeerd. *Report*)

Commando's: loaddata, savedata

Events: onPlayerLogout. (Beveiliging zodat je niet andere accounts dingen kan geven)

Testen mag je zelf :3 Even melden als er iets niet werkt of als hij perfect werkt, kan ik hem uit Dropbox halen. (En later misschien te download gooien als een systeem met opties naar eigen keuze)

Bewerkt: door TigerEdwin
Link to comment
Delen op andere websites

woow dude, thanks !!!!!

woow dude, thanks !!!!! ga 'm zo testen :)

hij doet t niet. hij kan geen script vinden.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...