Jump to content

Game om samen te spelen met vriendin?


Raymon89

Recommended Posts

Hey allemaal,

ik ben op zoek naar een game (PS3) die leuk is om samen te spelen met mijn (niet-gamende) vriendin.

Ik zat zelf te denken aan zoiets als die multiplayer Ratchet & Clank game, of iets wat op Mario Kart lijkt (dat vindt ze wel grappig).

Iemand ideeën? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de recente Lego-games. In multiplayer zijn die erg goed en ze bevatten een leuke sfeer. Ze zijn bovendien niet moeilijk, tenzij je per se de 100% wil halen. puh2.gif

Jah! en dan de Harry Potter-reeks! :Y

Echt geweldig, heb er wel zo'n 100 uurtjes ingestoken met mijn zus :7

Ik weet niet of jouw vriendin een stoere chick is want je kunt ook nog altijd met haar Tekken, echt een geweldig vechtspel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, Lego Harry Potter heb ik ook op de PSP gespeeld en was erg leuk inderdaad!

Kun je de story mode/campaign daarvan dan co-op spelen?

Harry Potter heb ik niet co-op gespeeld, maar aangezien de engine in alle Lego-games ongeveer hetzelfde is kan ik hier wel een volmondig 'ja' op geven. De tweede speler kan op elk willekeurig moment instappen. Het maakt niet uit als je het eerste deel alleen hebt gespeeld of na afloop alleen verder speelt. (Ik speel de Lego-games op de PC, dus ik neem aan dat het op PS3 hetzelfde is.)

Over die 100%: in principe is het niet moeilijk, maar vooral heel erg tijdrovend. Bij de recentere Lego-games moet je naast de levels allerlei minigames doen voor de 100% en die kunnen in enkele gevallen voor flinke frustratie zorgen. Hoe dat bij Harry Potter zit weet ik eerlijk gezegd niet. Het kan best zijn dat er ook in de levels wat lastige onderdelen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens de recente Lego-games. In multiplayer zijn die erg goed en ze bevatten een leuke sfeer. Ze zijn bovendien niet moeilijk, tenzij je per se de 100% wil halen. puh2.gif

Dat deed ik ook altijd met m'n vriendin :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Mod Nations Racers Of Little Big Planet Karting.

Het lijkt allebei erg veel op Super Mario Karts.

Daarnaast Little Big Planet 2 voor de ps3 is een beetje anders dan de LBP voor de PSP.

Iets meer mogelijkheden. En wordt wel leuker als je met zijn 2en speelt. aangezien je dan kan kiezen om samen te werken of juist de ander te dwarsbomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jij en je vriendin het leuk vinden, maar mijn vrouw en ik hebben samen Kuifje en De Smurfen gespeeld. Kan alleen maar ook zeker heel goed met z'n 2-en. Zijn niet te ingewikkeld, maar heel leuk als je goed samenspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...