Jump to content

Assassin's Creed IV: Black Flag


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    46

  • 3L1077

    43

  • moechy

    34

  • Ezra24rct3

    27

blijkbaar wel, maar dat maakt toch niks uit, als dat niet niet jouw smaak is, heeft niemand er en probleem mee.

Ik vraag me af of je keuze zou hebben in je eigen schepen, aangezien ik de aquila uit ac 3 best wel leljik vond, en liever een ander ship had gekregen

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, klauteren door de grachten van Amsterdam? Of een beetje als in SINT (die film van Dick Maas) met een paard over de daken heenspringen? :puh:

Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb zelf alleen AC3 gespeeld, vond het wel een aardig spel, jammer van de vele bugs. Vraag me wel af waarom er zo gauw al weer een nieuw deel uitgebracht wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem idd ook net gezien, en ik zeg niet dat het er niet cool uit ziet, en ik zal het wss ook spelen, maar ac gaat overduidelijk de verkeerde richting in, ookal probeert ubisoft ons te overtuigen dat dat niet is

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn echt hele kleine gebouwen. In Assassins Creed 1, 2, Brotherhood en Revelations had je tenminste nog grote gebouwen om op te klimmen. De goede muziek zat er in deel 3 al niet meer in. De Assassins Creed franchise wordt echt met het jaar stukken minder dan de vorige.

Link to comment
Delen op andere websites

op 1:42 ziet het er niet uit of ze in een lullig klein stadje zitten, zulke mensen lopen daar niet rond.

ik ga hem zowiezo spelen, zelfs al wordt die kut.

waarschijnlijk moet je nu meer eilanden,bergen etc beklimmen netzoals in AC3 dan de hoge gebouwen uit de eerdere delen, maar als je in AC3 wel eens naar de top van een schip bent geklommen is dat ook al super hoog.

en je ziet in meer scenes wel steden

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...