Jump to content
Joriz

GRAPPIG: Grand Theft Auto Online BMX glitch!


Nadat de Renderware engine werd opgekocht door Electronic Arts is Rockstar Games rond 2005 zijn eigen game engine gaan ontwikkelen. Al zit Rockstar Advanced Game Engine heel goed in elkaar en is het vele malen beter dan de grafische kunstjes die voorheen aanwezig waren gaat er 'helaas' toch soms nog wat fout. In GTA4 was het bijvoorbeeld mogelijk je auto te lanceren met behulp van een schommel. puh2.gif

Al werkt alles in GTA5 nog beter en ziet het er vooral nog mooier uit blijkt er toch iets fout te gaan als je met een BMX over een schans gaat en dan achterover leunt.

De gasten van

brengen dit op grappige wijze in beeld door met zijn alle van deze glitch in GTA Online gebruik te maken. Dikke lol dus. Applaus.gif

Ben je nog opzoek naar een Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen kan je ook een kijkje nemen in ons Crews & Clans forum. Ook in de chat spreken mensen regelmatig af om een potje GTA Online te spelen. Heb je zelf een filmpje gemaakt of ben je een leuk filmpje op het internet tegen gekomen vergeet me dan vooral niet te tippen.

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hoe kom je erop :7 Dit zijn overigens de meest leuke filmpjes van GTA:O imo :v

Dat ga ik eens proberen. Werkt het enkel in online? Die

Lijkt me niet dat ze voor SP en MP verschillende physics hebben, dus het zal in allebei de modi werken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...