Jump to content

Nieuwe televisie kopen


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en vroeg me af of jullie me daar bij konden helpen. Mijn budget ligt ergens rond de 400 en 500 euro en ik wil graag 39 - 42 inch. Verder heb ik er graag DLNA op zodat ik films vanaf de NAS kan streamen en het moet natuurlijk een mooi beeld hebben (met een 1080p resolutie). 3D hoeft niet, mag wel.

Dit ben ik al tegen gekomen:

Deze vind ik tot nu toe nog het meest aantrekkelijk. 40 inch, 200hz,3D, en DLNA. Ook een leuke prijs. Geen smart-TV

www.redcoon.nl/B403861-Samsung-UE40EH603...-BE-NL-Model_LED-TVs

Idem, maar dan wel smart-tv, maar slechts 100hz. Heeft ook geen 3D. Design is wel vrij slik. Daarnaast is hij 2 inch groter (42 inch).

www.kieskeurig.nl/led_tv/panasonic/tx-l4...pecificaties/1158149

Ditto, maar dan van LG. Wel weer wat duurder.

www.plasma-discounter.nl/product/1809616/lg-42ln5708.html

Welke zouden jullie nemen? Zijn er mensen die ervaring met 1 van deze modellen hebben? Of raden jullie nog een andere tv aan?

Jarno/gta master 1

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung vind ik het mooiste eruit zien. ik zou die nemen ,

de prijs is perfect Design is mooi

Iets kopen op het uiterlijk is echt het beste idee! :7


Uit eigen ervaring raad ik je echt een smart tv aan het is heel handig, als je snel iets wil opzoeken bijvoorbeeld moet je niet meer eerst je laptop/computer opzetten, gewoon tv aanzetten en browsen maar. :)

Verder zijn ook ook altijd handige apps die je echt meer gebruikt dan je zou denken. Vroeger was ik vrij sceptisch tegenover een 'smart tv' tot ik het had, persoonlijk zou ik nooit meer een normale tv kopen. Ik zou je aanraden om voor de Panasonic te gaan omdat deze standaard een netwerkaansluiting heeft en wi-fi mogelijkheid, bij de lg moet je nog een adapter bijkopen. Voor de rest zie ik niet en grote verschillen en met de merken zijn ook niets mis, ik heb zelf ook een Panasonic en (atm) lg en was/ben er heel tevreden over. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung vind ik het mooiste eruit zien. ik zou die nemen ,

de prijs is perfect Design is mooi

Dus jou kan ik met gemak een PC verkopen die er van buiten héél bruut uit ziet, maar gewoon leeg is vanbinnen! funny%20v.gif Je moet je keuze niet alleen baseren op het design van het product.

--------------------------------

Verder zou ik voor de Parasonic gaan. Want het is een smart tv, wat je zoekt. Grotere maat, wat je zoekt. Van de herz kan ik niks met zekerheid zeggen, ik heb me ooit laten vertellen dat het verschil tussen Herz aantallen vaak moeilijk te bespeuren is. Volgens mij ging dat toen over 80 naar 100Herz oid. Ik kan er in ieder geval volledig naast zitten. De prijs is slechts 20 Euro duurder dan de Samsung TV en zelfs 30 Euro goedkoper dan de Life's Good TV.

Edit, damn ik heb lang gedaan over m'n post.. :bonk:

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even in de Tweakers Pricewatch zitten kijken naar de eisen die je stelt en daaruit volgt de conclusie dat ik voor de Samsung zou gaan.

Dit mede omdat hij qua prijs erg voordelig is en over 3D functionaliteit beschikt. Wellicht gebruik je het niet zo vaak, het is toch leuk om standaard in je televisie te hebben zitten. De mensen hierboven keuren deze televisie af omdat hij niet over smartTV beschikt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ik de functie nog nooit heb aangeraakt (ondanks dat hij toch op mijn televisie zit).

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung vind ik het mooiste eruit zien. ik zou die nemen ,

de prijs is perfect Design is mooi

Verder zou ik voor de Parasonic gaan. Want het is een smart tv, wat je zoekt. Grotere maat, wat je zoekt. Van de herz kan ik niks met zekerheid zeggen, ik heb me ooit laten vertellen dat het verschil tussen Herz aantallen vaak moeilijk te bespeuren is. Volgens mij ging dat toen over 80 naar 100Herz oid. Ik kan er in ieder geval volledig naast zitten. De prijs is slechts 20 Euro duurder dan de Samsung TV en zelfs 30 Euro goedkoper dan de Life's Good TV.

Even mieren neuken, maar je bedoeld Panasonic zeker, tevens staat LG niet voor Life's Good dit is gewoon de slogan, LG zelf heeft geen enkele betekenis of afkorting. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

De mensen hierboven keuren deze televisie af omdat hij niet over smartTV beschikt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ik de functie nog nooit heb aangeraakt (ondanks dat hij toch op mijn televisie zit).

Smart TV is gewoon grote brakke onzin. Heb nog geen enkele TV gezien waar dat fatsoenlijk werkt. Gewoon zonder SmartTV nemen, wil je dan toch iets in die trent, dan zijn er genoeg alternatieven om dr aan te koppelen, bijvoorbeeld een raspberry pi met XBMC of speciale HDMI-Android sticks waar je apps e.d. op kan draaien :)
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ouders hebben ook een Phillips TV met Smart TV. Zelf gebruik ik dat nooit en bij Phillips werkt het ook nog eens tergend traag. De enige apps die nog een beetje interessant zijn zijn YouTube en Uitzending gemist, maar uitzending gemist zal ik al niet te veel gebruiken omdat nederlandse TV over het algemeen zuigt en als ik het al wil gebruiken kan ik natuurlijk m'n laptop of iets dergelijks aansluiten. Voor YouTube heb ik een PS3, Laptop en het kan ook via DLNA, weet ik uit ervaring. Dus dat is ook al niet echt de moeite waard. En als ik toch zoiets wil weet ik inderdaad dat een androidstick, raspberry pi of een mediaspelertje zoals de AppleTV ook nog alternatieven zijn.

Toch twijfel ik nog tussen de grotere Panasonic of de sneller verversende en 3D ondersteunende Samsung, waarbij ik nog het meest naar de Samsung neig. Ik lees hier en daar op het internet dat de panasonic nog wel eens wat wazige beelden heeft bij bewegingen, zoals het beschreven wordt. Ik denk dat ze hier gohsting mee bedoelen. En dan is het maar de vraag of dat echt zo erg is bij die TV en of dat bij de Samsung beter is. Maar zover ik uit de reviews kan opmaken geeft de samsung toch net even een wat mooier beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

tevens staat LG niet voor Life's Good dit is gewoon de slogan, LG zelf heeft geen enkele betekenis of afkorting. :engel:
Even tussendoor: LG stond voorheen voor Lucky Goldstar. ;)
Je zegt het zelf, 'voorheen' de dag van vandaag heeft het geen betekenis meer. :)

[...]

De mensen hierboven keuren deze televisie af omdat hij niet over smartTV beschikt, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ik de functie nog nooit heb aangeraakt (ondanks dat hij toch op mijn televisie zit).

Smart TV is gewoon grote brakke onzin. Heb nog geen enkele TV gezien waar dat fatsoenlijk werkt. Gewoon zonder SmartTV nemen, wil je dan toch iets in die trent, dan zijn er genoeg alternatieven om dr aan te koppelen, bijvoorbeeld een raspberry pi met XBMC of speciale HDMI-Android sticks waar je apps e.d. op kan draaien :)

Ik heb nu thuis mijn eerste smartTV en werkt perfect hoor. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

tevens staat LG niet voor Life's Good dit is gewoon de slogan, LG zelf heeft geen enkele betekenis of afkorting. :engel:
Even tussendoor: LG stond voorheen voor Lucky Goldstar. ;)
Je zegt het zelf, 'voorheen' de dag van vandaag heeft het geen betekenis meer. :)

Neemt niet weg dat ik het een leuk feitje vond om even te vermelden. Ik zeg ook 'even tussendoor' en niet 'even mieren neuken'. Waarom de aanval nogmaals opzoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

tevens staat LG niet voor Life's Good dit is gewoon de slogan, LG zelf heeft geen enkele betekenis of afkorting. :engel:
Even tussendoor: LG stond voorheen voor Lucky Goldstar. ;)
Je zegt het zelf, 'voorheen' de dag van vandaag heeft het geen betekenis meer. :)

Neemt niet weg dat ik het een leuk feitje vond om even te vermelden. Ik zeg ook 'even tussendoor' en niet 'even mieren neuken'. Waarom de aanval nogmaals opzoeken?

Zo moet je het ook weer niet zien, het is niet bedoeld om ruzie te zoeken. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo mag inschatten heb je in dezelfde kamer ook je pc? Dan adviseer ik je vooral geen smart tv, ik heb zelf ook zo'n samsung uit de serie erna. Heel tevreden over, mooi beeld, goeie kijkhoeken.

Smart tv functies heb je vaak al merendeels op je mogelijke spelconsole of / en van je tv aanbieder.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, ik heb in dezelfde kamer m'n PC, PS3 en eventueel m'n laptop. Ik ga denk ik toch maar voor de Samsung. Heb toch het idee dat die me inderdaad een mooier beeld gaat geven. Thanks voor jullie hulp en meningen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...