Jump to content

Welke capture card voor PS3?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Met m'n verjaardag ga ik een capture card kopen voor mijn PS3 alleen zit ik nu te denken van welke is nu het beste? Ik denk er aan om de HD PVR 2 Gaming Edition te kopen voor 169 euro, en eerst dacht ik er aan om de Roxio Gamecapture HD PRO te kopen voor 130 euro (Met kabels is hij 150 euro)

Alleen welke is nou het beste van kwaliteit?

De Elgato, Roxio Gamecapture HD PRO of de HD PVR van Haupagge?

Ezra,

>>> Door Guardian1980: Past beter in de game-hoek.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Van best naar minder best:

Elgato - haupaugge - roxxio

Rocio zal ik niet eens mijn geld aan geven, haupaugge is groot, maar levert goede kwaliteit en de elgato levert de beste kwaliteit en is klein. Onthoud wel dat je ze op de computer moet aansluiten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik ze op de PC moet aansluiten vind ik niet zo erg. ;) Ik heb even op Amazon.de (Dit werd aangeraden door een video van supergtagamer) en ik ga voor de Haupagge HD PVR 2 . Bij deze worden alle kabels meegeleverd. En het is makkelijk om voicechat op te nemen (;))

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de Elgato, prima ding. Handig klein formaat, weinig kabels en met een mooi programma.

Via dit programma kan je met 1 druk op de knop streamen naar YouTube/Twitch en video's bewerken, ideaal. :puh:

Programma is btw gratis te downloaden.

Hier staan wat voorbeelden van mij, live uitzenden heeft alleen wat mindere kwaliteit dan echt opnemen: http://www.youtube.com/user/LibertyKillerZ

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jep, ik ga zelf voor de Elgato. Heb net nog ff op Amazon(.de) gekeken, en de huidige prijs is €148,-. Ik hoop hem aan het begin van de voorjaarsvakantie binnen te hebben! :tu:

HA5H: De kwaliteit is prachtig! :Y

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb in 1 van mijn video's gemerkt dat hij wat schokte op sommige momenten, maar dat was omdat ik hem op hoge kwaliteit en 1080P had :puh:

Ik heb hem nu op 720P best staan, en het werkt perfecto!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...