Jump to content
Joriz

'GTA Online Heists leveren $80.000 op!'


med_gallery_1_158_204135.jpg

De heists zullen vette actie worden!

De GTA Online heists komen er binnenkort aan! Wat ze precies in gaan houden en hoeveel je er mee gaat verdienen is helaas nog onbekend. Het enige wat we dus officieel weten is dus in de GTA Online Gameplay video te zien.

Gelukkig kunnen we uit game data wel het één en ander over deze bankovervallen halen. Zo zie je door het openen van de missions.xml bestand op je computer de volgende hints naar een heist op de bank in Vinewood:

<mission>
<id>66292</id>
<name>CnC - Ornate Bank Heist</name>
<description>Criminal Heist: Get behind the counter of the bank, hack into the vault, steal the money and take it to the drop off location.</description>
<scriptName>CR_Bank_heist_1.sc</scriptName>
<storyDescription>16 cops and 4 criminals can join the mission
Opens at respect 20
Shoot to kill mission</storyDescription>
</mission>

Met wat verder zoeken heeft Funmw2 van GTAForums.com nu de onderstaande data over deze zelfde heist gevonden. Met wat puzzelen wordt al snel duidelijk dat een heist op de bank in Vinewood dus $80.000 op gaat leveren!

Al moet je het geld waarschijnlijk met de andere (vier) spelers delen. Leuk is ook om te lezen dat je waarschijnlijk een chauffeur nodig hebt die het specifieke rijwerk doet voor de politieachtervolging.

"char":0,"charcon":0,"cmpts":0,"cshr":80000,"ctsc":0,"dec":["Get a team together and break into the vault of Vinewood's Maze"," Bank and steal the gold held there. You'll need a hacker, a co","uple of crack shots and your best getaway driver. You'll also n","eed to get some wheels which can outrun the cops."],"endtype":0,"gpmn":0,"ivm":-1,"ltm":261632,"menubs":442,"min":4,"minNu":4,"mtnum":1,"musx":0,"nm":"Ornate Bank Heist","num":6,"optbs":16,"ownerid":"ChrisMissionsRSN","photo":true,"rad":0.0,"rank":60,"start""x":1150.559326,"y":-1269.708374,"z":33.627712},"subtype":1,"time":0,"tnum":4,"trel":66125823,"type":0,"vcpr""x":2.729982,"y":5E-06,"z":39.458408},"xpr":1140}

Natuurlijk is de vraag of deze data nog actueel is. Rockstar Games is al weer meer dan drie maanden verder met het verbeteren en uitwerken van de heists. Mogelijk is er in de ontwikkeling nog veel veranderd. Binnenkort zal Rockstar Games hier gelukkig meer over bekend maken. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer GTA Online heists nieuws!

Bron data: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik kijk er enorm naar uit om samen met enkele vrienden op plundertoch te gaan. Het zou ook enorm cool zijn als je voorbereidingen moet gaan treffen zoals in de storyline en dat je het op verschillende manieren kan doen. Hopelijk zit er wel voldoende afwisseling in de manieren waarop je een bank kan overvallen, zodat je dezelfde bank meerdere keren kan overvallen op een andere wijze.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht eigenlijk dat Cops 'n' Crooks (CnC) een totaal verschillende modus zou worden.

Dat is maar de vraag aangezien zoiets als parachutespringen ook onder deze dingen staat:

<mission><id>198331</id>
<name>CnC - Parachutes</name>
<description>Working Parachutes in multiplayer</description>
<scriptName>nonames.sc</scriptName>
<issues> </issues>
<storyDescription>Working Parachutes in multiplayer</storyDescription>
<missionId>MP97</missionId>
<played>false</played>
<adminToPlay>false</adminToPlay>
<percentageComplete>50</percentageComplete>
<designerInitials>AD</designerInitials>
<projectedAttempts>0.0</projectedAttempts>
<projectedAttemptsMin>0.0</projectedAttemptsMin>
<projectedAttemptsMax>0.0</projectedAttemptsMax>
<variantNumber>0</variantNumber>
<inactive>true</inactive>
<singleplayer>false</singleplayer>
<checkpoints/>
</mission>

Echter lijkt de data die hier staat zwaar verouderd te zijn en hints te geven wat Rockstar Games met sommige dingen voor de release van plan was. Het is dus afwachten hoe het er echt uit gaat zien als de heists worden gereleased.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk als je meer dan 50 duizend per persoon krijgt dat het niet meer leuk is

dat het te makkelijk wordt om alles te krijgen wat je hartje begeert

en zo motivatie verliest om daadwerkelijk te spelen

Ik hoef die Heists alleen nog maar voor de leuk te doen. Ik heb alles wat mijn hartje begeert al...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

80 ruggen is een beetje karig als je ziet wat alles kost.

Ze mogen best eens met wat meer over de brug komen.

Niet iedereen heeft tijd en zin om 100 uur te spelen om een adder te kopen.

Ik begrijp dat er ve3l meer cops dan robbers zijn, en cops zijn ook andere spelers.

Dus zo'n overval zal nog best lastig zijn.

Dan is 20k pp maar een fooitje

100.000 pp komt meer in de richting.

Dan moet je nog genoeg spelen voor een appartement en een volle garage.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...