Jump to content

Wat is jou favoriete Muscle car?


xCrazyShotgun

Favoriete Muscle car?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Favoriete Muscle car?

    • Albany Buccaneer
      2
    • Vapid Dominator
      6
    • Bravado Gauntlet
      8
    • Hotknife
      3
    • Imponte Phoenix
      5
    • Cheval Picador
      0
    • Rat-Loader
      3
    • Imponte Ruiner
      2
    • Declasse Sabre Turbo
      11
    • Declasse Vigero
      1
    • Declasse Voodoo
      0


Recommended Posts

Eigenlijk wou ik de volgende 'Wat is jou favoriete .... car?' woensdag doen, maar dan heb ik helaas weinig tijd. Dus we gaan het nu doen!

Wat is jou favoriete Muscle car? de snelheid? de tuning opties? de rijgedrag?

Voor mij is het de Dominator. Hij rijdt lekker, hijs snel, en de tuning opties zijn ook lekker. Een must have!

ik hoop geen foutjes te maken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. :erm:

zowiezo een DLC met meer auto's uit IV

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. :erm:

zowiezo een DLC met meer auto's uit IV

De Turismo! :D
Link to comment
Delen op andere websites

De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten.

Zeker vet.

Standaard is ie gebaseerd op de Pontiac Trans-Am, maar met die hoge spoiler lijkt hij wel op De Pontiac Superbird :*D

Link to comment
Delen op andere websites

met afstand de Declasse Sabre Turbo

+1

Alleen dat geluidje van de motor is al een.... :erm:

Verder zijn er ook nog een hoop mods voor deze auto.

Vind je 'm nou vet of niet?

Waarom een teleurgestelde cheerleader?

Link to comment
Delen op andere websites

met afstand de Declasse Sabre Turbo

+1

Alleen dat geluidje van de motor is al een.... :erm:

Verder zijn er ook nog een hoop mods voor deze auto.

Vind je 'm nou vet of niet?

Waarom een teleurgestelde cheerleader?

Het had een feestvierende cheerleader met een kort rokje moeten zijn...deze heeft er zo te zien niet zoveel zin in.... bij deze is ze ontslagen en vervangen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten.

Hoe kom ik hier aan.. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...