Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahahah lekker Janmaat! Ook wel verdient hoor voor de Tsjechen.

Vind ik niet. Tsjechië heeft ook bijzonder weinig gepresteerd; weinig kansen. Nederland heeft ook 3-4 goede kansen gehad, Tsjechië mss nog wel minder. Hoewel winst voor Nederland niet terecht was, was winst voor Tsjechië evenmin terecht. Maar ja, dit kan gebeuren. Lekker iedereen weer even met beide voetjes op de grond. Kan best nog wel eens juist goed zijn voor NL. Mits ze zich wel kwalificeren natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahah lekker Janmaat! Ook wel verdient hoor voor de Tsjechen.

Vind ik niet. Tsjechië heeft ook bijzonder weinig gepresteerd; weinig kansen. Nederland heeft ook 3-4 goede kansen gehad, Tsjechië mss nog wel minder. Hoewel winst voor Nederland niet terecht was, was winst voor Tsjechië evenmin terecht. Maar ja, dit kan gebeuren. Lekker iedereen weer even met beide voetjes op de grond. Kan best nog wel eens juist goed zijn voor NL. Mits ze zich wel kwalificeren natuurlijk.

Op basis van inzet en strijdlust vond ik dat Tsjechië het meer verdiende. Hoe Nederland speelde vond ik zelfs wat arrogant.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...