Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Ik wacht nog op een Nederlander die kan toegeven dat de scheidsrechter de reden is dat ze gewonnen hebben.

Ik had soms wel een beetje het gevoel dat we de scheidsrechter mee hadden ja, maar de reden dat we gewonnen hebben vind ik wat ver gaan. Misschien dat één doelpunt eigenlijk niet had mogen tellen, maar that's about it. Wel mooi toen hij op het laatst eerst die penalty niet wilde geven en zo ging lachen van "haha jij denkt dat ik daar in trap, nou ik dacht het ni-" en toen prompt alsnog naar de stip wees.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had soms wel een beetje het gevoel dat we de scheidsrechter mee hadden ja, maar de reden dat we gewonnen hebben vind ik wat ver gaan. Misschien dat één doelpunt eigenlijk niet had mogen tellen, maar that's about it. Wel mooi toen hij op het laatst eerst die penalty niet wilde geven en zo ging lachen van "haha jij denkt dat ik daar in trap, nou ik dacht het ni-" en toen prompt alsnog naar de stip wees.

Buitenspelgoal en onterechte penalty. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

2-0 verliezen van IJsland, geen woorden voor.. :7

Dit kan en mag niet gebeuren, je hebt een aantal van de beste spelers ter wereld en dan verlies je -kansloos- van IJsland met 2-0? Nederland heeft bijna geen één grote kans gecreëerd en het had niet geheel onverdiend 3 of zelfs 4-0 kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

2-0 helaas. Eerste goal door een onterechte penalty, tweede goal was gewoon bijzonder vreemd. Verder ontzettend beroerd gespeeld (o.a. Blind) en vrij irritant verdedigen van Ijsland (11 op eigen helft). Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen vergeten hier dat IJsland echt geen slechte ploeg is, eigenlijk een betere ploeg dan Tsjechië dat is en daar ging het ook mis. Wedstrijd staat natuurlijk op zich, maar toch.

Maar desalniettemin, met nog 7 matchen te gaan lijkt het me onwaarschijnlijk dat Nederland niet genoeg punten zou pakken om op zijn minst derde te worden. Hoewel sommige sceptici anders zouden denken, alles kan natuurlijk in het voetbal. Volgende wedstrijd voor Nederland?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar desalniettemin, met nog 7 matchen te gaan lijkt het me onwaarschijnlijk dat Nederland niet genoeg punten zou pakken om op zijn minst derde te worden. Hoewel sommige sceptici anders zouden denken, alles kan natuurlijk in het voetbal. Volgende wedstrijd voor Nederland?

Eerst vond ik het onzin dat er meer landen mee mochten doen aan het EK. Nu kan het onze redding zijn. Blegh.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommigen vergeten hier dat IJsland echt geen slechte ploeg is, eigenlijk een betere ploeg dan Tsjechië dat is en daar ging het ook mis. Wedstrijd staat natuurlijk op zich, maar toch.

Maar laten we even niet vergeten dat we met dit elftal derde zijn geworden op het afgelopen WK én we spelers als Robben hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een sportiviteit van Bosnië. Doorspelen en je voordeel halen uit een speler die op de grond ligt, pure klasse. Chapeau!

Even serieus, vanaf dat moment mochten er van mij Bosnische benen gebroken worden. Doorspelen terwijl er een speler op de grond ligt getuigt van een groot gebrek aan respect voor de tegenstander en aan zelfrespect(immers, wat voor een loser ben je als je zoiets flikt?).

Verder relatief terechte uitslag, maar België had op voorsprong moeten komen. Jammer dat ons geluk vooral zat bij Kompany en Courtois en niet bij Origi en Lukaku die beide heel goede kansen hadden..

Jammer trouwens dat Guus Hiddink meteen onder vuur ligt na deze uitslag. LVG had op het WK meer geluk dan wijsheid op sommige momenten, maar dat lijkt men wel heel snel te zijn vergeten.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het idee dat het nu vooral met spirit te maken heeft. Nederland is misschien wel de beste ploeg uit de poule, maar het speelt voor 80% terwijl landen als Tsjechië en IJsland (tot nu toe met thuisvoordeel) op 110% spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...