Jump to content

Spray Shops


thebig

Recommended Posts

Ik ben enkele dagen geleden begonnen Grand Theft Auto te spelen, nadat ik vroeger GTA II ook een tijdje actief heb gespeeld. Voorlopig bevalt het me ten zeerste, maar ik heb een klein probleempje met de politie.

Eenmaal ik ze achter mij aankrijg, geraak ik niet van ze af tot ik de missie voltooi. Zelfs niet als ik me in een steegje verberg. Natuurlijk begrijp ik dat dit de bedoeling is, maar het is natuurlijk makkelijker om op je gemakje rond te rijden dan gehaast weg te scheuren (zeker omdat het in TDV redelijk moeilijk is om te rijden zonder om de haverklap te botsen).

Nu dacht ik aan de Spray Shops om die wanted levels kwijt te raken, maar ik ben er nog geen enkele tegengekomen. Ik besloot dan maar eens op WikiGTA en op de rest van het wereld wijde web te kijken, maar na wat zoeken heb ik geen succes.

Is er iemand van jullie zo vriendelijk om eventjes alle (of toch zoveel mogelijk) Spray Shops op een SnapMap aan te duiden? Met plaatsnamen ben ik niet zoveel, want ik ken de map nog niet echt goed en zeker de namen niet.

Voorlopig zit ik nog gewoon in Liberty City, dus een mapje met daar alle Spray Shops zou me al vooruit helpen. San Andreas en Vice City mogen echter ook gedaan worden.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC.

Ik weet niet hoe het komt dat ik het opeens speel, maar een aantal dagen geleden kreeg ik opeens ongelooflijk veel zin om een TDV te spelen. Ik denk dat dat net was toen ik GTA V 100% had uitgespeeld, of bijna had uitgespeeld.

Is een leuk alternatief voor als je even een uurtje pauze neemt in de examens, of als je wat tijd vrij hebt in de avond. De PC staat toch sowieso op stand-by en is dus veel sneller opgestart dan de PS3 (om maar niet over die wachttijden van GTA V te spreken).

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, PC! :D Zelf speel ik vooral de PS1-versie, al dan niet op de PS1.

Die voordelen die jij noemt; lage instapdrempel, snel opgestart, korte sessies zijn zinvol, top down view zijn voor mij ook altijd redenen om GTA1 weer op te starten! Ik vind GTA1 over het algemeen ook leuker dan GTA2 :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...