Jump to content

GTA Opnemen


Yoeerii

Recommended Posts

Hoi,

Het lijkt me best leuk om wat filmpjes van de dingen die ik doe op GTA op te nemen. Nu neem ik aan dat ik dan iets van een recorder moet hebben. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt (zonder moeilijke woorden, snap daar allemaal niks van van die technologische termen enzo XD)

En is dit ook gratis? Aangezien bij google automatisch aanvult Gratis. Maar niet echt iets kunnen zoeken of gezocht ...

Zo niet, hoeveel kost dit dan minimaal als ik een beetje goeie kwaliteit wil?

Link to comment
Delen op andere websites

Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro.

Dat is me dan weer net iets té duur haha, dat Dazzle is dat dan gewoon ook alles wat je nodig hebt dan? En niet al te slecht?

EDIT: Is er iets waarbij ik alles heb? Niet te slecht, voor ongv. 50 euro?

Bewerkt: door Yoeerii
Link to comment
Delen op andere websites

Voor 50 euro kan je een goede tripod kopen voor je (smart)phone en hier je telefoon in monteren en op het scherm richten en filmen maar! :7

Dit is een tripod.

IMG_9701.jpg

Hahhahah, niet bepaald wat ik in gedachte had....

Max. 75 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Bigboss al zegt, heb je hardware nodig. De meeste mensen doen het met een Capture Card.

Voor Xbox zou ik de Roxio Game Capture HD PRO aan bevelen. Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden.

Bij beide worden USB kabels geleverd die je in je PC doet en dan hoef je alleen nog maar de benodigde software er bij te downloaden van hun site en je kunt opnemen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...