Jump to content

HELP GTA 5 doet het niet


kajgamerz

Recommended Posts

41 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum! 

 

Ik had in de chat gelezen dat je op de Xbox 360 speelt. Krijg je alleen een laadscherm te zien en verder geen foutmeldingen? Zonder foutmelding kan het namelijk aan van alles liggen, bijvoorbeeld je internetverbinding. 

 

Ik kwam net wel een video tegen die aantoonde dat zoiets kan gebeuren wanneer je de spawnlocatie in een gebouw hebt staan (zoals een garage). Wat je kunt doen is GTA V opstarten en tijdens het laden van Online op 'Random Job' klikken, dit is een van de knopjes die je rechtsonder in je beeld ziet staan. Wanneer je dan in deze Job komt kun je de spawnlocatie aanpassen door je Interaction Menu te openen en je spawnlocatie op 'Random' te zetten. Hierna moet je GTA opnieuw opstarten, daarna Online starten en als het goed is moet het dan werken. 

 

Of dit het probleem is kunnen we dus niet met zekerheid zeggen. Maar misschien is het het proberen waard. Succes! :) 

dankjewel

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fietspomp

    6

  • PrioX

    5

  • kajgamerz

    3

  • Ezra24rct3

    2

Hallo

 

Ik heb al een paar maanden gta5 en mijn story doet  het niet en ik heb het al geprobeerd om het te verwijden en dan weer downloaden en ik heb vaak LSPFR gespeeld en nu kan het niet meer en gta 5 ook niet

En ik speel op pc

 

Kan iemand me helpen 

 

Groetjes Sil 

Bewerkt: door Fietspomp
Link to comment
Delen op andere websites

31 minuten geleden, Fietspomp zei:

Hallo

 

Ik heb al een paar maanden gta5 en mijn story doet  het niet en ik heb het al geprobeerd om het te verwijden en dan weer downloaden en ik heb vaak LSPFR gespeeld en nu kan het niet meer en gta 5 ook niet

En ik speel op pc

 

Kan iemand me helpen 

 

Groetjes Sil 

Welke foutmelding krijg je? :)

Link to comment
Delen op andere websites

22 minuten geleden, Fietspomp zei:

Als ik opstart dan blijft hij de hele tijd op story mode staan en hij start niet op 

Omdat je met LSPFR, speel je dan ook met de Rage Plugin Hook?

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, PrioX zei:

Omdat je met LSPFR, speel je dan ook met de Rage Plugin Hook?

Ik speelde eerst LSPFR en toen opeens kon ik geen gta 5 meer spelen en hij bleef maar op story mode staan en ik heb vandaag 1 uur gewacht en gekeken of hij deed maar hij bleef nog steeds op story mode staan

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je even kijken of ze in de onderstaande video hetzelfde probleem beschrijven en oplossen. 

  1. Open OpenIV
  2. Schakel over naar ''Edit Mode''
  3. Als je een verouderde versie van het update.rpf bestand hebt zal er bovenaan het scherm een melding komen te staan
  4. Klik op de knop ''Copy new version to mods folder''
  5. Schakel ''Edit Mode'' weer uit en sluit OpenIV
  6. Start GTA V opnieuw op

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Misschien kun je even kijken of ze in de onderstaande video hetzelfde probleem beschrijven en oplossen. 

  1. Open OpenIV
  2. Schakel over naar ''Edit Mode''
  3. Als je een verouderde versie van het update.rpf bestand hebt zal er bovenaan het scherm een melding komen te staan
  4. Klik op de knop ''Copy new version to mods folder''
  5. Schakel ''Edit Mode'' weer uit en sluit OpenIV
  6. Start GTA V opnieuw op

 

Heel erg bedankt hier voor 

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta 5 al 2 manden en ik probeer het op te starten en dat ging niet meer en hij bleef maar bij story mode laden en ik heb al gebrobeer om het te verwijderen en weer te downloaden 

 

kan iemand me helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...