Jump to content

HELP GTA 5 doet het niet


kajgamerz

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fietspomp

    6

  • PrioX

    5

  • kajgamerz

    3

  • Ezra24rct3

    2

Ik heb er ook last van. Maar eens proberen van het internet af te halen en dan weer opnieuwe proberen.

Door hem van het internet af te halen is het gelukt. Kan nu weer fijn spelen volgens mij is de oorzaak het uitzetten van de xbox/ps3 terwijl je dood was.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi hoe heb jij het voor elkaar gekregen??? ik heb van alles al geprobeerd maar hij blijft het bij doen. ik heb afgelopen weekend mijn playstation meegenomen naar een kameraad en daar deed hij t gewoon en de ps3 van mijn kameraad heeft er helemaal geen problemen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

hoi,

ik heb net gta v gekocht allen hij blijf hangen bij het laden van gta ik weet niet hoe ik het moet reseten of heft iemand een anderen oplossoing ik hoor graag want ik baal erg er van

Link to comment
Delen op andere websites

HOI

ik heb net gta gekocht allen hij blijf hangen bij story mode ik heb een half uur lang gewacht hij doet niks kan iemand mij

helpen alsjeblieft?

ik hoop snel voor een oplossing

gr djevents

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...

WAT MOET IK DOEN IK KAN GTA V ONLINE NIET LADEN MAAR ALS IK GEWOON RADOM MISSION DOE DAN LUKT HET WEL MAAR ALS IK VERANDER VAN SESSIE BLIJFT GY MAAR DOOR LADEN EN ALS IK BINNEN GA IN MIJN APPARTEMENT OF GARAGE DAN BLIJFT GY OOK LADEN EN KAN IK OOK NIET MEER SPELEN KAN ER MIJN IEMAND HELPEN A U B

Link to comment
Delen op andere websites

WAT MOET IK DOEN IK KAN GTA V ONLINE NIET LADEN MAAR ALS IK GEWOON RADOM MISSION DOE DAN LUKT HET WEL MAAR ALS IK VERANDER VAN SESSIE BLIJFT GY MAAR DOOR LADEN EN ALS IK BINNEN GA IN MIJN APPARTEMENT OF GARAGE DAN BLIJFT GY OOK LADEN EN KAN IK OOK NIET MEER SPELEN KAN ER MIJN IEMAND HELPEN A U B

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

Bij mij zijn me rp telkens weg weer terug bij niveau 1 gaat ook niet meer omhoog was 160 en story mode ben ik missies kwijt kan wel spelen maar geen missies huizen en auto's kwijt in online wie weet wat er aan de hand is 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

kunnen jullie mij mischien helpen? want mijn gta 5 online blijft maar laden en als ik via story mode ga en op play gta online klikt lukt het. maar dan blijf ik lang in de lucht wie kan me daarbij helpen dat me gta helemaal gefixt word?

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, michaelrack zei:

kunnen jullie mij mischien helpen? want mijn gta 5 online blijft maar laden en als ik via story mode ga en op play gta online klikt lukt het. maar dan blijf ik lang in de lucht wie kan me daarbij helpen dat me gta helemaal gefixt word?

Welkom op het forum! 

 

Ik had in de chat gelezen dat je op de Xbox 360 speelt. Krijg je alleen een laadscherm te zien en verder geen foutmeldingen? Zonder foutmelding kan het namelijk aan van alles liggen, bijvoorbeeld je internetverbinding. 

 

Ik kwam net wel een video tegen die aantoonde dat zoiets kan gebeuren wanneer je de spawnlocatie in een gebouw hebt staan (zoals een garage). Wat je kunt doen is GTA V opstarten en tijdens het laden van Online op 'Random Job' klikken, dit is een van de knopjes die je rechtsonder in je beeld ziet staan. Wanneer je dan in deze Job komt kun je de spawnlocatie aanpassen door je Interaction Menu te openen en je spawnlocatie op 'Random' te zetten. Hierna moet je GTA opnieuw opstarten, daarna Online starten en als het goed is moet het dan werken. 

 

Of dit het probleem is kunnen we dus niet met zekerheid zeggen. Maar misschien is het het proberen waard. Succes! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...