Jump to content
Joriz

Negende patch beschikbaar voor GTA Online!


GTAGames.nl afbeelding
Zaterdagmiddag merkte opeens mensen op dat ze een 45 MB grote patch voor Grand Theft Auto Online konden downloaden. De negende patch met versienummer 1.09 lost diverse problemen op voor Grand Theft Auto Online en download automatisch bij het opstarten van GTA5. Helaas maakte Rockstar Games niet direct bekend wat de patch allemaal oploste wat de rest van de zaterdag voor veel speculatie zorgde.
Gelukkig is de change log nu eindelijk bekend en weten we wat er gerepareerd. In het Nederlands vertaald komt het op het volgende neer:
  • Verbeterde anti-cheat maatregelen
  • Oplossing voor diverse GTA$ en RP exploits


Meer dan deze twee punten lijkt de patch officieel niet te vinden. Al schijnen er ook enkel andere kleine details te zijn gerepareerd. Gelukkig weten we wel dat Rockstar Games druk bezig is met uitbreidingen voor Grand Theft Auto V en GTA Online. Zo komt de heists mode binnenkort naar GTA Online waarmee we zelf in groepjes banken kunnen overvallen. Houd GTAGames.nl de komende tijd dus in de gaten, want hier gaan we snel meer over bekend over maken!

Bron change log: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor mij is er eigenlijk niks veranderd. Ik heb m'n gekregen geld nog steeds aangezien ik er wel wat van heb gezegd. Voor hetzelfde geld hadden ze de update niet hoeven uitbrengen. Allemaal overbodige mb's..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo heren, mischien kunnen jullie mij helpen, sinds kort heb ik dus die update, en kan sinds die update helemaal niet meer gta v spelen, want ik speel dus aleen single player, bij de intro houd hij er al mee op. Weten jullie verder wat ik moet doen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...