Jump to content

GTA V loopt vast in laadscherm XBOX 360


ditmar154

Recommended Posts

Sinds gisteren doet mijn GTA V het niet meer, als ik de game wil opstarten dan loopt die al vast in het laadscherm bij de artwork. Het is niet alleen het spel dat vast loopt maar me gehele Xbox. Het maakt neit uit of ik nou de single player opstart of gelijk een vriend in online join hij loopt in beide gevallen vast op het artwork scherm.

Ik heb mijn game al opnieuw geinstalleerd toen deed mijn game het weer eventjes maar nadat ik me Xbox opnieuw had opgestart bleef ik weer hangen in het laadscherm.

Ook ben ik tijdens het verwijderen van me game mijn save games van GTA V kwijt geraakt heet iemand een idee waar ik deze misschien terug zou kunnen vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt de complete game hebt verwijdert dus de hele map waar de game in zit ben ik bang dat je de de save gewoon kwijt bent helaas, ik weet niet of je dat gedaan hebt.

Voor single player, dus de verhaallijn save ik ook altijd op de cloud en op de harde schijf van de xbox.

Als ik er dan 1 kwijtraak perongeluk door wat van reden ook, heb ik er altijd nog 1 op backup staan, of dat je ze als backup op een usb stick zet.

Het online gedeelte moet er nog gewoon zijn aangezien dat op de rockstar cloud servers zijn, zo niet moet je ff contact met rockstar suport op nemen

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook ineens een rare melding gisteren, gelukkig niet zo heel erg als wat jullie is overkomen maargoed, ik savede via de telefoon en kreeg toen de melding, after this savegame u will lose ur downloadable content(in die geest ik drukte weer eens te snel), maargoed ik checkte toen alle phones en bijv de Blimp was verdwenen uit de menu`s en ook uit de lucht, nadat ik had afgesloten heb ik de Blimp opnieuw gedownload en voila nix aan het handje, moet wel ff zggen dat ik de andere downloads nog niet heb gecontroleerd, maargoed vond het wel een vreemde melding.

PS verder loopt en doet het spel als een trein offline en online met de google dns 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde gehad,

Verwijder de laatste 3 updates van GTA V en download ze daarna opnieuw.

Voor het 2de probleem, Het enigste wat ik kan zeggen; You're shit out of luck! :{

Hoe moet ik die laatste 3updates verwijderen? Want dit is precies mijn probleem

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Da's een oplossing in de lijn van "voorkom verkeersongelukken - blijf thuis", een halve oplossing of zelfs eigenlijk geen oplossibg te noemen. :7

Enfin, vervelend dingetje. De updates verwijder je via het menu (systeem > games > GTAV) ik geloof echter niet dat deze als losse files staan of gewoon in je V game zitten versleuteld, dat moet je even controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's een oplossing in de lijn van "voorkom verkeersongelukken - blijf thuis", een halve oplossing of zelfs eigenlijk geen oplossibg te noemen. emo.gif

Enfin, vervelend dingetje. De updates verwijder je via het menu (systeem > games > GTAV) ik geloof echter niet dat deze als losse files staan of gewoon in je V game zitten versleuteld, dat moet je even controleren.

Deze staan als losse files onder GTA V, je kan ze daar verwijderen of herinstalleren, ik raad aan ze te verwijderen, GTA V op te starten en ze dan opnieuw te installeren zodra hij dit aangeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde gehad,

Verwijder de laatste 3 updates van GTA V en download ze daarna opnieuw.

Voor het 2de probleem, Het enigste wat ik kan zeggen; You're shit out of luck! :{

waar staan die 3 update's>?
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gisteren doet mijn GTA V het niet meer, als ik de game wil opstarten dan loopt die al vast in het laadscherm bij de artwork. Het is niet alleen het spel dat vast loopt maar me gehele Xbox. Het maakt neit uit of ik nou de single player opstart of gelijk een vriend in online join hij loopt in beide gevallen vast op het artwork scherm.

Ik heb mijn game al opnieuw geinstalleerd toen deed mijn game het weer eventjes maar nadat ik me Xbox opnieuw had opgestart bleef ik weer hangen in het laadscherm.

Ook ben ik tijdens het verwijderen van me game mijn save games van GTA V kwijt geraakt heet iemand een idee waar ik deze misschien terug zou kunnen vinden?

Ik heb precies het zelfde probleem!

Ik heb laatst van een vriend gehoord dat als je uitlogt op je xbox je gta wel kan spelen zoals StanJ123 ook al zei.

Maar het probleem is als je dat doet en je logt weer in dan loopt hij direct weer vast.

Zelf ben ik nog niet achter een oplossing gekomen, ik ben van plan om morgen rockstar support op te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag contact op genomen met rockstar support en zei gaven mij de tip om mijn Dns aan te passen.

Als je naar netwerkinstellingen gaat en dan configure network kan je je dns aanpassen.

De primaire dns moet op 8.8.8.8

De secundaire dns moet op 8.8.4.4

Bij mij heeft dit geholpen.

mvg Marnix

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb precies het zelfde probleem ik heb een bericht naar Rockstar Suppor gestuurd, maar nog steeds geen bericht... (2 weken geleden) ik weet niet waar die 3 update's staan ik heb er maar 2 staan Beach bum update en capture flag update. Waar staan die update's please een bericht terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...