Jump to content

Ik wil ff jullie mening weten over de Rhino tank of die moet verdwijnen in het GTA V online gedeelte


LethalMaximus73

Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?   

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?

    • Nee, je moet ze gewoon kunnen kopen in het online gebeuren, zolang het maar op de eerlijke manier gebeurt
      31
    • Je moet ze alleen nog maar kunnen krijgen door ze te stelen bij Fort Zancudo
      16
    • Voor mij mogen ze wel verdwijnen uit het hele online gebeuren
      7


Recommended Posts

Ik had gisteren op de Community van rockstar suport deze topic gevonden.

Hier heb je de link daar naar toe Petition: Remove Purchasable Tanks!

Petition: Remove Purchasable Tanks!

There's always a guy in a lobby that ruins the fun by bringing out his tank and endlessly killing other players until everyone leaves. And even entering passive mode isn't always helpful since they can still run you over 20 times until you die.

I think removing purchasable tanks from GTA Online will bring some form of peace. Make it so you can only get a tank by stealing it from Fort Zancudo, like the fighter jet.

It's easy to cough up the money to buy a tank since the majority of players have millions of dollars from modders that create billion dollar bounties or randomly place a massive fortune inside of a players account.

I mean it's certainly cool when a guy rolls up in a tank, but since they are so easy accessible, it gets frustrating after constantly being slaughtered. So maybe if you can only get them by stealing one, it wouldn't be so much of a pain to deal with being killed 7,000 times in every lobby you visit.

Aan de ene kant heeft die vent wel gelijk, maar aan de andere kan vind ik dat je de rhino tank gewoon moet kunnen blijven kopen.

Ik heb ook een Rhino tank gekocht, en ik heb die gewoon zelf verdiend door tot level 70 op te levelen en geld verdient via missies en races.

De tank gebruik ik meestal met een vriend of kennis in een online invite only sessie, om lekker te kunnen ouwhoeren.

Met een rampage door de stad heen gaan zonder dat anderen daar last van hebben.

Of een race over de snel weg heen met meerdere tanks van vrienden, en kijken wie er het eerste op het eindpunt komt wat je afgesproken hebt. lol

Ik heb hem ook af en gebruikt voor een missie om gewoon ff te kijken hoe dat gaat.

Het punt is, ik heb de tank gekocht puur voor de lol in mijn eigen invite only sessie, met eventueel vrienden die ze ook hebben, en hebben ze de tank nog niet mogen ze gerust die van mij lenen.

Het zou jammer zijn voor de mensen die de Rhino tank wel op de eerlijke manier hebben vedient, de tank zouden kwijt raken op die manier, ook al zouden ze het vergoed krijgen.

Er zullen toch altijd wel hackers blijven die wel een tank of iets anders in het online gedeelte weten te modden.

De ene patch is net geupdate, en een enkele uren later staan op andere forums, en op youtube alweer opties of filmpjes dat ze al weer een nieuwe glitch of hack hebben.

Dat hou je helaas niet tegen hoe klote het ook is.

Persoonlijk denk ik dat ze dat er toch nooit zullen door drukken.

Maar moet je voorstellen van wel.

Wat is jullie mening daar over?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    5

  • PrutserNL

    5

  • LethalMaximus73

    4

  • tjarda1999

    3

Zoals altijd...de goede moeten onder de kwade lijden...

En daardoor mag de tank van mij bijvoorbeeld vervangen worden door een open jeep met een mitrailleur. Heb je ook nog een kans om de schutter/ bestuurder neer te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet, maar dan moet het natuurlijk wel op een eerlijke manier gebeuren, niet dat bijvoorbeeld iemand die net is begonnen met GTA Online al een Adder in zijn garage heeft staan en al een Rhino Tank heeft gekocht enzo, dan zie je ook niet iedereen in een tank rijden ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan kan ik niet meer op cheaters en andere mislukkelingen die het leuk vinden om je te blijven doden jagen. De tank is heilig.

Ja, ik ben zo'n noob die dat nodig heeft :D Godmode kun je alleen bestrijden met de almachtige tank, gewoon erbovenop gaan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je hem moet stelen bij Zancudo vind ik best 'n goeie. Ben er ook een beetje klaar mee.
hoe wil je stelen als er ijzeren hekken staan -_-

Daar is een trukje voor, van buiten de basis op de tank schieten die binnen het fort rijdt. Dan krijg je een wanted level, en komt de tank naar buiten gereden en kan je hem simpel stelen. Dan bel je Lester en weg is je wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige reden waarom je met een tank zou willen rondrijden is om alle andere spelers in de lobby te treiteren.

Is dat zo?

Wat van mensen zou ik dan moeten treiteren in mijn invite only lobby? :)

Ik kan me goed genoeg vermaken met mijn tank zoals gewoon een rampage door de stad heen zonder andere mensen er bij zodat ze er geen last van hebben.

als er vrienden zijn die bij mij in de lobby zitten, mogen ze van mij mijn tank ook wel gebruiken, of als ze er zelf 1 hebben samen gaan ouwhoeren in mijn lobby

Kan ook leuk zijn toch?

Bijvoorbeeld, laatst deden mijn zwager en ik target practice, ik moest op een bepaalde plek blijven staan met de tank, hij zocht een plek op waar hij ging staan/verstoppen en ik moest kijken of ik hem van af mijn plek kon afmaken.

Ook om te zien hoever de range was van de tank(hehe die is best wel ver)

Dit was puur voor fun met elkaars medeweten.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

hoort gewoon bij GTA.. niet zeuren..

Helemaal mee eens, al dat gezeur over het dood geschoten worden in een lobby:(

en zo heel veel kom je het niet tegen als ze met een tank rijden, als dat wel het geval is dan bestel je er zelf toch ook ff 1.

Je kan er teminste een hoop lol mee beleven.

Als je er niet tegen kunt als er een tank rond rijdt in je lobby, is er echt een hele goeie manier om er vanaf te komen.

Is wel een glitch hoor.

Ga naar start->Online->find new session->press A en hopla geen last meer van

Link to comment
Delen op andere websites

dat is so :*D

Het is en blijft Gta. Geen sims spelletje. Dus de tanks mogen gewoon blijven in online.

ja

hoort gewoon bij GTA.. niet zeuren..

Helemaal mee eens, al dat gezeur over het dood geschoten worden in een lobby:(

en zo heel veel kom je het niet tegen als ze met een tank rijden, als dat wel het geval is dan bestel je er zelf toch ook ff 1.

Je kan er teminste een hoop lol mee beleven.

Als je er niet tegen kunt als er een tank rond rijdt in je lobby, is er echt een hele goeie manier om er vanaf te komen.

Is wel een glitch hoor.

Ga naar start->Online->find new session->press A en hopla geen last meer van

ja

de tanks mogen blijfen 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

>>> Door Big Boss: Quatro post samengevoegd. Je kan je vorige bericht aanpassen door op Bewerken te klikken. Je kan ook op meerdere berichten gelijktijdig reageren door op Citeren te klikken. Simpele reacties als "Ja" of "Dat is zo" mogen in het vervolg wel achterwege gelaten worden. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...