Jump to content

Ik wil ff jullie mening weten over de Rhino tank of die moet verdwijnen in het GTA V online gedeelte


LethalMaximus73

Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?   

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?

    • Nee, je moet ze gewoon kunnen kopen in het online gebeuren, zolang het maar op de eerlijke manier gebeurt
      31
    • Je moet ze alleen nog maar kunnen krijgen door ze te stelen bij Fort Zancudo
      16
    • Voor mij mogen ze wel verdwijnen uit het hele online gebeuren
      7


Recommended Posts

Persoonlijk zie ik geen enkele toegevoegde waarde van de tank. Van mij zouden ze deze dan ook zonder pardon mogen verwijderen. Sowieso zijn het doorgaans de spelers die alleen maar bezig zijn 'n ander z'n spelplezier te vergallen, die gebruik maken van 'n tank. En ook die spelers zouden van mij per direct verbannen mogen worden. Geen badsportlobby's meer, maar permanent wegwezen.

Anderzijds denk ik dan weer: Oke, jij hebt er last van en denkt daar zo over. Maar er zijn blijkbaar genoeg spelers die wel graag 'n tank bezitten. Kijk alleen maar naar de wenslijsten topics. Nog ver voor er bekend was dat de Rhino wederom aanwezig zou zijn, werd hier al om gevraagd. En hoe graag ik dat ook zou willen, ik kan mezelf niet wijsmaken dat dit louter de trollende spelers betreft.

Dus NEE ..... de Rhino hoeft niet verwijderd te worden van mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    5

  • PrutserNL

    5

  • LethalMaximus73

    4

  • tjarda1999

    3

En ook die spelers zouden van mij per direct verbannen mogen worden. Geen badsportlobby's meer, maar permanent wegwezen.

Sorry hoor, maar dat is echt de meest domme oplossing die ik tot zo ver heb gehoord. Mensen verbannen omdat zij een keer GTA-stijl een rampage hebben in de stad?

Dus wat, gaan we in het vervolg dan ook maar de slechte spelers uit andere games gooien? "Sorry meneer, wij hebben gezien dat u recentelijk op onze game het spel niet serieus nam. Hiervoor bent u verwijderd uit het systeem"

Dan kan ik meteen 90% van mijn games het raam uitsmijten :clown:

Persoonlijk vind ik dat de Rhino in sommige gevallen juist toegevoegde waarde heeft. Een bepaalde spanning om de stad te ontvluchten, mensen zien andere delen van de map, tijdelijke afleiding en leidt tot leuke momenten. Als er iemand in de lobby zit die iets te ver doorgaat, kun je binnen enkele seconden in een andere lobby zitten. Ik zie het nut er niet van in om dan als een kleuter op internet te gaan zeuren om deze geheel te verwijderen.

Beetje het gedrag van de meeste shooters "Uhh, dit ene ding is wel erg veelgebruikt, deze moet uit het spel". Aanpassen aan de situatie en anders gewoon de lobby verlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het moet gaan of er wel of niet een tank in de online modus moet zitten, maar meer wat men er mee doet. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat wanneer ik iemand een aantal keren had doodgeschoten hij even later met een tank op de proppen kwam. Dus meer als wraak. Ik begrijp het wel, maar wel een beetje flauw. Ook als iemand een tank heeft en alles iedereen maar te pletter schiet (zelfs als je op pauze staat of op passive mode) dan roept het wel wat irritaties bij me op. Van de andere kant geeft het wel een machtig gevoel als je een tank verslaat. Ik vind de suggesties dat je een tank alleen kunt stelen op Zancudo wel prima en een lobby met alleen maar mensen die houden van tanks en het zware geschut lijkt mij ook een prima idee.

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ga nou niet janken om een tank of dat iemand je kilt in gta hou je er niet van dan verkoop je het spel of speel niet meer online -_-

Beetje kort door de bocht, vind je niet?

Omdat spelers met een tank zitten te trollen en alles wat beweegt omver knallen moeten de spelers die hier niet van gediend zijn maar niet meer online spelen of hun spel verkopen!

Tevens zie je regelmatig de term langskomen: "het is de Sims niet", ook zo'n kinderachtige reactie.

Wat is de volgende stap, iedereen die van blauwe sportauto's houden moeten maar hun spel verkopen omdat een deel dit een lelijke kleur vindt...etc.

Het belangrijkste is om elkaar te respecteren...

In mijn beleving heeft R* er niet goed over nagedacht om op deze wijze een tank in het spel te implementeren.

Persoonlijk zie ik ook niet het verband met automotive en en een tank. Zoals eerder vermeld, dan hadden ze bijvoorbeeld een (open) jeep met een kleiner kaliber(.50) of een kleinere pantservoertuig (DAF YP 408 bijvoorbeeld) met een minder krachtig kanon en "gewone" banden in het spel moeten toelaten.

Dit zou het kat en muis spelletje alleen maar bevorderen aangezien je dan als speler nog div. mogelijkheden hebt om zo'n speler en voertuig uit te schakelen. Bij een open jeep met een .50 of kleiner kaliber kanon kan je nog met 2 spelers trollen ook...een achter het stuur en de ander achter de mitrailleur/kanon.

Zijn beide partijen happy :bier:

Maar om een partij maar gelijk uit te sluiten.... :?

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

De map is zo groot, dus als je door de stad rij en je ziet een tank dan zorg je toch dat je uit de buurt blijft?

Ik snap echt niet dat mensen moeilijk doen over een tank.

Het is zo makkelijk om er wat tegen te doen, dus echt niet het klagen waard.

Maarja dit zal ook wel weer z'n oneindige discussie worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, en dresscode Tanktop 8)

Naja 1 keer meegemaakt dat we met een complete (strangers) lobby samen gingen werken om 2 tanks uitteschakelen die downtown aan het raggen waren.

Dat was een leuk moment, verder totaal geen problemen mee wat iemand wel of niet doet met zn tank, zoals al eerer geopperd je kunt alle kanten op om het te vermijden als je er aan stoort

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk super irritant, rij je rustig rond in je auto. vervolgens wordt je random neergeknald. Het mooiste is dan dat je ook nog zelf voor je insurance kunt gaan betalen.

Alleen stelen bij zancudo is daarom inderdaad een goede optie! De kans dat je er daar eentje weg krijgt is namelijk nihil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...