Jump to content

Ik wil ff jullie mening weten over de Rhino tank of die moet verdwijnen in het GTA V online gedeelte


LethalMaximus73

Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?   

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?

    • Nee, je moet ze gewoon kunnen kopen in het online gebeuren, zolang het maar op de eerlijke manier gebeurt
      31
    • Je moet ze alleen nog maar kunnen krijgen door ze te stelen bij Fort Zancudo
      16
    • Voor mij mogen ze wel verdwijnen uit het hele online gebeuren
      7


Recommended Posts

Jongens ga nou niet janken om een tank of dat iemand je kilt in gta hou je er niet van dan verkoop je het spel of speel niet meer online -_-
Beetje kort door de bocht, vind je niet?

haha gruwelijk :klap:

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    5

  • PrutserNL

    5

  • LethalMaximus73

    4

  • tjarda1999

    3

En ook die spelers zouden van mij per direct verbannen mogen worden. Geen badsportlobby's meer, maar permanent wegwezen.

Sorry hoor, maar dat is echt de meest domme oplossing die ik tot zo ver heb gehoord. Mensen verbannen omdat zij een keer GTA-stijl een rampage hebben in de stad?

Ik heb het niet over spelers die af en toe is de boel op stelten zetten, maar over die gasten die niets anders doen. Die je voor de deur van je huis op staan te wachten, of het je onmogelijk maken LSC te bezoeken. Die gasten voor wie het niet genoeg is om je 1x te killen, maar die continu achter je aan zitten. En dan kun je wel heel vrolijk zeggen dat ik dan maar 'n andere lobby op moet zoekern, maar dat soort gasten kom je in vrijwel iedere lobby tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet over spelers die af en toe is de boel op stelten zetten, maar over die gasten die niets anders doen. Die je voor de deur van je huis op staan te wachten, of het je onmogelijk maken LSC te bezoeken. Die gasten voor wie het niet genoeg is om je 1x te killen, maar die continu achter je aan zitten. En dan kun je wel heel vrolijk zeggen dat ik dan maar 'n andere lobby op moet zoekern, maar dat soort gasten kom je in vrijwel iedere lobby tegen.

Maar hoe kan jij nou beoordelen of die gasten dat nu elke dag doen of maar af en toe?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik niet beoordelen, maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat die gasten die je constant achtervolgen en keer op keer killen in die ene sessie, dit in iedere sessie doen. De gamer dioe zich af en toe is misdraagt zal zich hoogstwaarschijnlijk op alle deelnemers richten ipv slechts één persoon. Die gamer zal zich ook niet zo snel continu voor de deur van je huis schulhouden of in ambush liggen bij de LSC.

Maar goed ... dat zijn aannames/verwachtingen van mij, en ik kan dat idd niet weten. Maar Rockstar kan dat wel. Die weten precies wie er meer tijd in badsport lobbys doorbrengen dan in gewone lobbys. Lijkt me dan vrij makkelijk om die gasten eruit te vissen en permanent te verwijderen of minstens niet meer toe laten in gewone lobbys. Want uiteindelijk vergallen dat soort gasten het spelplezier voor de "normale" GTA gamer.

Hoewel velen anders beweren, draait GTA niet om chaos creëren en alles afschieten wat beweegt. GTA draait om de missies en geld verdienen. De vrijheid die je daarbij hebt en de mogelijkheden om die chaos te creëren is 'n (leuke) bijkomstigheid en niet meer dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik niet beoordelen, maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat die gasten die je constant achtervolgen en keer op keer killen in die ene sessie, dit in iedere sessie doen. De gamer dioe zich af en toe is misdraagt zal zich hoogstwaarschijnlijk op alle deelnemers richten ipv slechts één persoon. Die gamer zal zich ook niet zo snel continu voor de deur van je huis schulhouden of in ambush liggen bij de LSC. Maar goed ... dat zijn aannames/verwachtingen van mij, en ik kan dat idd niet weten. Maar Rockstar kan dat wel. Die weten precies wie er meer tijd in badsport lobbys doorbrengen dan in gewone lobbys. Lijkt me dan vrij makkelijk om die gasten eruit te vissen en permanent te verwijderen of minstens niet meer toe laten in gewone lobbys. Want uiteindelijk vergallen dat soort gasten het spelplezier voor de "normale" GTA gamer. Hoewel velen anders beweren, draait GTA niet om chaos creëren en alles afschieten wat beweegt. GTA draait om de missies en geld verdienen. De vrijheid die je daarbij hebt en de mogelijkheden om die chaos te creëren is 'n (leuke) bijkomstigheid en niet meer dan dat.
Je laatste alinea is treffend. GTA gaat niet alleen om chaos en oorlogje voeren. Al is het natuurlijk af en toe wel heerlijk! Soms is het ook leuk om met uiterste precisie vanaf een gebouw iemand 500m verderop een derde oog te bezorgen! Heerlijk :D

Dat is ook GTA. Daarom verheug ik me ook op de Heists... hopelijk kunnen deze op verschillende manier worden uitgevoerd net zoals in de single mode. Met uiterste precisie of juist met grof geweld.

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam dit tegen op een ander forum:

Tanks terrorizing the city and don't feel like shooting them out with a sniper rifle? Well try this!

Grab a fast vehicle like a motorcycle and attach at least 4 sticky bombs to it.

Call Lester to hide your blip from the radar -- or if you like the thrill of danger, don't.

Drive really fast behind the tank and either ram into the weak spot backside vents and detonate your sticky bombs to blow it up;

Or do what I do and eject midway wink.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dat p

Kwam dit tegen op een ander forum:

Tanks terrorizing the city and don't feel like shooting them out with a sniper rifle? Well try this!

Grab a fast vehicle like a motorcycle and attach at least 4 sticky bombs to it.

Call Lester to hide your blip from the radar -- or if you like the thrill of danger, don't.

Drive really fast behind the tank and either ram into the weak spot backside vents and detonate your sticky bombs to blow it up;

Or do what I do and eject midway wink.gif

Lol dat probeerde laatst iemand bij mij.

Ik was op weg om een berg te bekeklimmen om te kijken waar hij allemaal tegenopkwam en om naar die sekte heen te gaan waar in singleplayer trevor mensen kon afleveren.

Hij kwam er aan rijden op een motor, probeerde een stickybom te plaatsen, maar ik draaide de loop om en boem weg was ie.

Alhoewel ik me wel afvraag hoe hij bij mij in mijn invite only lobby kwam, aangezien ik niemand had uitgenodigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam dit tegen op een ander forum:

Tanks terrorizing the city and don't feel like shooting them out with a sniper rifle? Well try this!

Grab a fast vehicle like a motorcycle and attach at least 4 sticky bombs to it.

Call Lester to hide your blip from the radar -- or if you like the thrill of danger, don't.

Drive really fast behind the tank and either ram into the weak spot backside vents and detonate your sticky bombs to blow it up;

Or do what I do and eject midway wink.gif

Lol dat probeerde laatst iemand bij mij.

Hij kwam er aan rijden op een motor, probeerde een stickybom te plaatsen, maar ik draaide de loop om en boem weg was ie.

Alhoewel ik me wel afvraag hoe hij bij mij in mijn invite only lobby kwam, aangezien ik niemand had uitgenodigt.

Er staat dat de sticky bombs op de motor moeten zitten, niet op de tanks. ;)

Bewerkt: door Lester62
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam dit tegen op een ander forum:

Tanks terrorizing the city and don't feel like shooting them out with a sniper rifle? Well try this!

Grab a fast vehicle like a motorcycle and attach at least 4 sticky bombs to it.

Call Lester to hide your blip from the radar -- or if you like the thrill of danger, don't.

Drive really fast behind the tank and either ram into the weak spot backside vents and detonate your sticky bombs to blow it up;

Or do what I do and eject midway wink.gif

Lol dat probeerde laatst iemand bij mij.

Hij kwam er aan rijden op een motor, probeerde een stickybom te plaatsen, maar ik draaide de loop om en boem weg was ie.

Alhoewel ik me wel afvraag hoe hij bij mij in mijn invite only lobby kwam, aangezien ik niemand had uitgenodigt.

Er staat dat de sticky bombs op de motor moeten zitten, niet op de tanks. ;)

Hoe dan ook, wat hij ook probeerde te doen, mission failed :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen de tanks blijven, graag zelfs.

Maar mss is het een idee om bijv de loop van de tank wat zwakker te maken zodat als je daar ff een assault rifle magazijn op.leegschiet de loop kapot is ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het 'n idee om het killen en/of opblazen van medespelers en hun voertuigen gewoon uit te schakelen. Dus al rijd je met 'n Rhino over me heen, ik blijf gewoon in leven en al blaas je m'n auto op, dat ding blijft gewoon intact. Kun je de badsportlobby's ook uitschakelen, probleem opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...