Jump to content

Ik wil ff jullie mening weten over de Rhino tank of die moet verdwijnen in het GTA V online gedeelte


LethalMaximus73

Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?   

54 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de Rhino tank niet meer kunnen kopen via de website Warstock Cache & Carry in het online gedeelte?

    • Nee, je moet ze gewoon kunnen kopen in het online gebeuren, zolang het maar op de eerlijke manier gebeurt
      31
    • Je moet ze alleen nog maar kunnen krijgen door ze te stelen bij Fort Zancudo
      16
    • Voor mij mogen ze wel verdwijnen uit het hele online gebeuren
      7


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    5

  • PrutserNL

    5

  • LethalMaximus73

    4

  • tjarda1999

    3

Misschien is het 'n idee om het killen en/of opblazen van medespelers en hun voertuigen gewoon uit te schakelen. Dus al rijd je met 'n Rhino over me heen, ik blijf gewoon in leven en al blaas je m'n auto op, dat ding blijft gewoon intact. Kun je de badsportlobby's ook uitschakelen, probleem opgelost.

Dat is toch juist part of the game............maar ja sommige weten het verschil niet tussen een spel leuk spelen en een spel zwaar verkloten..........en ja sommige spelers verkloten het nou eenmaal voor anderen..............zo gaat dat in het leven, die mensen gamen helaas ook :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor jou is dat misschien part of the game, maar voor mij iig niet. Het feit dat Rockstar voor dat soort mensen de zogenaamde badsportlobbys heeft bedacht, getuigt eerder van mijn gelijk dan het jouwe. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...