Jump to content
Bassieboy35

PC versie gameplay gelekt?


Mocht je denken dat je de titel niet goed gelezen hebt, dan heb je het mis. Er is beeldmateriaal opgedoken van een 'waarschijnlijke' PC versie. Het begon met het starten van een petitie voor een GTA V PC versie. Wanneer de petitie 650.000 handtekeningen zou bereiken, kwam er beeldmateriaal vrij. Inmiddels heeft de petitie meer dan 650.000 handtekeningen, als gevolg daarvan kwam er het onderstaande filmpje op internet.

In het filmpje zie je Franklin rondlopen in de buurt waar hij woont. Je hoort het geluid van een tikkend toetsenbord en de settings hebben veel gemeen met de PC settings uit GTA IV. Onderaan is er ook 'Video Memory' te vinden, dit staat normaal gesproken niet bij de PS3 of Xbox 360 versie. Dit zou dus kunnen beteken dat deze 'leak' waar is. Kijken jullie al uit naar de PC versie? smile3.gif

Bronnen: Metro, Change (Petitie) en YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet 100% dat dit een modded PS3 versie is. Mijn PS3 controller klinkt EXACT het zelfde als dat toetsenbord. En dat mousemovement is te onrealistisch.

als het echt een PC versie betreft waarom heeft ie het dan niet opgenomen met fraps oid in plek van met een aardappel? :7

Dit is een goed argument van Ballas.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ondanks dat het naar alle waarschijnlijkheid nep is ziet het er wel hardstikke cool uit. thumbsup2.gif

Al verwacht ik dat de menu's er iets ruimer/anders uit zien op de PC aangezien je dan veel meer ruimte hebt op hogere resolutieschermen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...