Jump to content

Mobiele WikiGTA


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    8

  • thebig

    3

  • Dotz

    2

  • Michael

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probeer is met een/twee vingers over de kaartjes naar links/rechts te bewegen?

Zo nee. Welke smartphone heb je? welk besturingssysteem heb je (versienummer?) welke browser gebruikt je (versienummer)? en op welke pagina komt het voor (geef een url als voorbeeld)?

Dat werkt helaas ook niet. Ik ben oorspronkelijk naar de Vindplaatsen bij GTA gegaan (hier). Ik dacht dat het misschien lag aan het feit dat de kaartjes lang geleden zijn gemaakt, dus ben ik ook eens naar V gegaan (hier). Ook daar ging het niet.

Zoals ik al zei heb ik niet echt een hoogstaande smartphone, hij werkt met Android 2.3. Ik gebruik gewoon de basisbrowser die op de smartphone stond, is versie 2.3.6 (Het noemt gewoon Internet).

Link to comment
Delen op andere websites

Nice. :) Leuk als er een wikigta app was maar helaas.

Wat zou je dan nog meer willen dan de mobiele website nu al heeft en/of gaat krijgen?

Gebruikers gemak. Maar er komt genoeg bij kijken om een app te maken. Ik denk dat het on the long run niet veel zin gaat hebben om een App voor GTAGames te maken. Voeg dan het forum toe aan tapatalk ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, alleen word er niet goed ingezoomd op de pagina op mijn Nokia Lumia 920:

Nu toont het waarschijnlijk wel goed. Blijkbaar kon je telefoon niet goed met het brede tabel overweg van de hoofdpagina.

Ben erachter gekomen dat je relatief makkelijk kan aangeven welke blokken je wel en niet wilt laten zien in de mobiele versie. Hierdoor moeten de belangrijkste blokken nu netjes onder elkaar staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei heb ik niet echt een hoogstaande smartphone, hij werkt met Android 2.3. Ik gebruik gewoon de basisbrowser die op de smartphone stond, is versie 2.3.6 (Het noemt gewoon Internet).

Ik ben bang dat daar het probleem ligt. Je besturingsysteem op je smartphone is meer dan 3 jaar oud. Hierdoor zullen vele websites en apps niet goed werken.

Aan te raden is dus het besturingsysteem te updaten en dan te kijken of het wel goed werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het menu onderaan iedere pagina (met missie's, submissie's, features enz.) helemaal niet vinden in de mobiele versie. Verder werkt de wikigta wel prima op m'n mobiel, mooi werk Joriz! :tu:

Mijn mobiel is een Samsung GT-S5830i en Android-versie 2.3.6 en als browser gebruik ik Dolphin Browser Version 10.2.3 (dit is de nieuwste versie)

Link to comment
Delen op andere websites

De Engelse WikiGTA is als het goed is nu ook beschikbaar in een mobiel jasje. Ook het tussen de Nederlandse en Engelse taal switchen moet nu goed werken op de mobiele versie.

Er zijn natuurlijk nog wat kleine details te verbeteren.

Ik kan het menu onderaan iedere pagina (met missie's, submissie's, features enz.) helemaal niet vinden in de mobiele versie. Verder werkt de wikigta wel prima op m'n mobiel, mooi werk Joriz! :tu:

Kan je wel het onderste hoofdstuk of een na onderste hoofdstuk uitklappen? Daar zitten ze helaas zoals ik al eerder zei net zo als op Wikipedia verstopt.

Ik ga nog nadenken over een betere oplossing, maar ik ben bang dat het voorlopig gewoon een kwestie van uitklappen is als je over een bepaald iets op de pagina meer wilt lezen/vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je wel het onderste hoofdstuk of een na onderste hoofdstuk uitklappen? Daar zitten ze helaas zoals ik al eerder zei net zo als op Wikipedia verstopt.

Ik ga nog nadenken over een betere oplossing, maar ik ben bang dat het voorlopig gewoon een kwestie van uitklappen is als je over een bepaald iets op de pagina meer wilt lezen/vinden.

Dank je! Ik kan inderdaad die hoofdstukken wel uitklappen, en heb ze nu gevonden.

Is het dan niet een idee om dat menu onderaan in een eigen hoofdstuk te zetten? Dan hoef je er tenminste niet meer naar te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het dan niet een idee om dat menu onderaan in een eigen hoofdstuk te zetten? Dan hoef je er tenminste niet meer naar te zoeken.

Ik ben nog een beetje aan het nadenken. Maar het moet wel een oplossing worden die in 1 keer werkt en dat we dus niet vele pagina's moeten aanpassen of nog eens eens verschillende versies voor desktop en mobiel komen.

Alles zo uniform houden is wel zo prettig. Nu zorgt de extentie van Mediawiki er redelijk goed voor dat onze normale websites ook op mobiele websites er goed uit ziet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nice. :) Leuk als er een wikigta app was maar helaas.

Wat zou je dan nog meer willen dan de mobiele website nu al heeft en/of gaat krijgen?

Gebruikers gemak. Maar er komt genoeg bij kijken om een app te maken. Ik denk dat het on the long run niet veel zin gaat hebben om een App voor GTAGames te maken. Voeg dan het forum toe aan tapatalk ofzo.

''Gebruikersgemak'' is nogal een abstracte term..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...