Jump to content

Wat is er bij jullie gebeurt na de onderhouds uurtjes van R*?


dionkoffie

Recommended Posts

Laat weten wat er bij jou is gebeurd.

Bij mij is het geld naar 512K gezet. Alleen alle autos heb ik nog dus ik heb er 2 weg gewerkt.

Ik hoor dat er bij sommige mensen zelfs de autos weg zijn gehaald of de rank ge reset is.

Bij sommige is zelfs de toegang tot gta online geblokeert.

Ik ben benieuwd wat er bij jou is gebeurt!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    8

  • tjarda1999

    7

  • Tommy-Vercetti

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

De enige hackers die ik ben tegengekomen, waren die met een godmode, niet die geld in het rond strooiden. Mijn account is dus ook gewoon gebleven zoals het was, volgens mijn RGSC-account dan toch, ik ben nog niet online geweest om het na te checken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

geld terug gezet naar 1,7m inplaats van 130m maar zag vandaag alweer een bounty van 120 miljoen ofzo iets dus echt gewerkt heeft het niet

waarom hebt iedereen maar rond de 500k mogen houden en ik toch nog 1,7 miljoen heb ook nog 10 autos van het geld gekocht

Bewerkt: door Big Boss
: Dubbelpost samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

van 367 miljoen naar 250.000 $

verder is het mij opgevallen dat je (in sommige) wateren op de bodem kunt lopen (is mij opgevallen toen ik bij de haven in het water viel)... er gaat dan geen blauw balkje leeglopen, wat normaal wel gebeurd als je onder water bent.

Bewerkt: door Ericjuh007
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is er niks gebeurd, aangezien ik geen gecheat geld heb gekregen van modders/hackers.

Nu kom ik ook niet zovaak in een publieke lobby.

Een vriend van mij op de Xbox is terug gezet naar 500k + hij heeft alle voertuigen mogen houden wie hij in tussentijd heeft gekocht.

Dus alle vliegtuigen, helicopters, leger voertuigen en boten heeft hij nog.

Blijkbaar had hij ook nog 5 Adders op de achterhand in zijn garage staan bij zijn 2e personage die hij ook mocht houden, goed voor 600k per stuk als hij ze verkoopt.

Wel raar dat ze die niet weg gehaald hebben, aangezien dat een spaarpotje is voor de meeste mensen die de garage volgezet hebben met dure wagens voor de verkoop.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Bij is geld teruggezet naar 162k, waarschijnlijk het bedrag wat ik had voor de ongewenste donatie. :7

Verder nog niets gezien, nog niet in Online gaan kijken. Maar wat ik ervan begrepen heb zijn de Pegasus voertuigen etc. bij iedereen gebleven, dus dat zal bij mij ook wel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...