Jump to content

Wat is er bij jullie gebeurt na de onderhouds uurtjes van R*?


dionkoffie

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    8

  • tjarda1999

    7

  • Tommy-Vercetti

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Ik ben van 500 miljoen terug gezet naar 385.000. ( Dat was ook ongeveer wat ik voor de ongewenste donatie kreeg

Mijn vriendin is van 500 miljoen terug naar 197.000 ( ook ongeveer het bedrag voor de donatie

Auto's hebben we nog

Info van de social club. Gaan vanavond online

Link to comment
Delen op andere websites

Moet wel eerlijk bekennen dat het zo zonder geld een stuk minder leuk vind.

Beviel zo goed om miljonair te zijn. Nu moet je echt weer opletten dat je niet te veel uitgeeft enzo.

Niet meer alle auto's tune die je maar wil enzo.

Wie weet zitten we over een week weer met miljoenen opgescheept.

Weer meer tijd in men nieuwe xbox steken

Bewerkt: door PrutserNL
Link to comment
Delen op andere websites

Moet wel eerlijk bekennen dat het zo zonder geld een stuk minder leuk vind.

Beviel zo goed om miljonair te zijn. Nu moet je echt weer opletten dat je niet te veel uitgeeft enzo.

Niet meer alle auto's tune die je maar wil enzo.

Wie weet zitten we over een week weer met miljoenen opgescheept.

Weer meer tijd in men nieuwe xbox steken

Ik vind het juist heerlijk, zo dat geld weer weg, heb ik tenminste weer een doel om voor te werken als ik iets wil kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist heerlijk, zo dat geld weer weg, heb ik tenminste weer een doel om voor te werken als ik iets wil kopen.

Owhja, daar zie ik de lol ook wel van in, maar heb echt geen zin om weer missies en races te gaan doen om men auto te kunnen tune, ik haal mee plezier uit de freemode.

Die missies zijn allemaal het zelfde op een gegeven moment.

Als de heist er komt, en dat verdient goed, wordt het een ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben alleen benieuwd of er nieuwe huizen of auto's in het spel komen.

zoals Tommy Vercetti schrijft, denk ik dat de meeste al hebben wat hun hartje begeert. Dus waarom heb je weer geld nodig ? :-)

Wil R* de economie weer aan de gang krijgen, zullen ze toch weer iets in het spel moeten brengen wat we willen kopen ( wat we nog niet hebben )

Of zien jullie dat anders ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben alleen benieuwd of er nieuwe huizen of auto's in het spel komen.

zoals Tommy Vercetti schrijft, denk ik dat de meeste al hebben wat hun hartje begeert. Dus waarom heb je weer geld nodig ? :-)

Wil R* de economie weer aan de gang krijgen, zullen ze toch weer iets in het spel moeten brengen wat we willen kopen ( wat we nog niet hebben )

Of zien jullie dat anders ?

Rockstar kennende verzinnen ze wel wat nieuws waar we voor kunnen sparen (nieuwe auto's, mansions etc?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben alleen benieuwd of er nieuwe huizen of auto's in het spel komen.

zoals Tommy Vercetti schrijft, denk ik dat de meeste al hebben wat hun hartje begeert. Dus waarom heb je weer geld nodig ? :-)

Wil R* de economie weer aan de gang krijgen, zullen ze toch weer iets in het spel moeten brengen wat we willen kopen ( wat we nog niet hebben )

Of zien jullie dat anders ?

Rockstar kennende verzinnen ze wel wat nieuws waar we voor kunnen sparen (nieuwe auto's, mansions etc?)

Miss voor de heist dat je een kantoor kan kopen zoals je bij lester ziet
Link to comment
Delen op andere websites

Die cashcards moeten ze toch aan iemand kunnen verkopen

hoe zit het daar mee stel je hebt cashcard gekocht van 1,5 mil en daarna storting gekregen en je geld reset is naar 500.000 zou ik naaiend vinden

Hoezo?

Stel je komt een cashcard van 1.5 mil. je krijg daarna 5 miljard en vervolgens koop je alles wat los en vast zit.

Dan geef je dus meer uit dan die 1.5 mil die je gekocht hebt, dus uiteindelijk mag je blij zijn dat je 500K van R* krijgt, want je had daar eigenlijk geen recht op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...