Jump to content

DYOM V8.1 released!


Dutchy3010

Recommended Posts

DYOM Versie 8.1

Drie weekjes geleden hebben we V8.0 gereleased. Uiteraard is daar aardig wat feedback op gekomen vanuit de DYOM community. Uiteraard hebben wij geluisterd naar de gevonden bugs en dus een versie 8.1 gemaakt. Hieronder de changelog t.o.v. versie 8 (ik verwijs graag naar het andere topic, van de v8.0 release, voor de wijzigingen ten opzichte van versie 7).

Minor Improvements

  • Show objective numbers while browsing for "teleport to objective"
  • Added some new animations, among which a weapon dependant AIM animation.
  • Added quick-browsing (using G/H) for animations.

Bug Fixes

  • Don't do actor selection for player animations.
  • Throwing driver out of car after cutscene with player as passenger.
  • Fix crash, when car or actor used in an "actor" cammode, gets hidden right after the cutscene
  • Improved resposiveness to checkpoints, in complex missions with lots of "must survive" items.

DOWNLOAD

Uiteraard kunnen er nog steeds bugs inzitten, ondanks dat het reeds een bug-fix versie is. Mocht je er één vinden, plaats die a.u.b. in het daarvoor bestemde bugtopic, met zoveel mogelijk details als mogelijk (en bij voorkeur ook een opgeslagen missie-file).

Veel plezier met deze versie van DYOM, we horen graag wat jullie ervan vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bussen hoeven toch niet als optie? Die vind je toch overal wel of niet? :puh: Je bedoelt vast bugs ;)

Aangezien de 5 andere keren wel gewoon "bugs" staat in plaats van "bus", lijkt me dit niet eens een opmerking/vraag waardig...

Link to comment
Delen op andere websites

Bussen hoeven toch niet als optie? Die vind je toch overal wel of niet? :puh:Je bedoelt vast bugs ;)

Aangezien de 5 andere keren wel gewoon "bugs" staat in plaats van "bus", lijkt me dit niet eens een opmerking/vraag waardig...

Ja, omdat je het net hebt veranderd. Flauw zeg :ch:

Ik heb trouwens de vorige versie van DYOM geïnstalleerd, alleen doet 'ie het niet. Ik heb hem uitgepakt in de systeem folder van SA.

Nog een vraag:

Als de Ultimate GTA5 Mod (Of hoe die moet heten) uit is voor GTAIV, is het dan een idee om een DYOM voor IV te maken? Ondanks het feit dat GTA IV te weinig word gemod?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Bussen hoeven toch niet als optie? Die vind je toch overal wel of niet? :puh: Je bedoelt vast bugs ;)

Aangezien de 5 andere keren wel gewoon "bugs" staat in plaats van "bus", lijkt me dit niet eens een opmerking/vraag waardig...

Ja, omdat je het net hebt veranderd. Flauw zeg :ch:

Ik heb er dus één veranderd, omdat jij dat zei. De andere keren staat er gewoon netjes "bug". Dat is wat ik zei (de 5 "andere" keren).

Ik heb trouwens de vorige versie van DYOM geïnstalleerd, alleen doet 'ie het niet. Ik heb hem uitgepakt in de systeem folder van SA.

Nog een vraag:

Als de Ultimate GTA5 Mod (Of hoe die moet heten) uit is voor GTAIV, is het dan een idee om een DYOM voor IV te maken? Ondanks het feit dat GTA IV te weinig word gemod?

Je moet hem niet uitpakken in de systeem folder van SA, maar in de "San Andreas User Files"-map in Mijn Documenten. DYOM IV hebben we vaak overwogen, maar DYOM is een enorm complexe modificatie, die de engine enorm uitdaagt. GTA IV modding is nauwelijks gedocumenteerd, althans, niet op dit niveau, en moeten we dus alles zelf uitzoeken. Wij zijn nu al ruim 5 jaar bezig met ontwikkelen van deze modificatie voor San Andreas (en dat is volledig gedocumenteerd); dat vinden we niet waard voor GTA IV. Die is dan al lang begraven en wordt nooit veel gemod.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraag:

Als de Ultimate GTA5 Mod (Of hoe die moet heten) uit is voor GTAIV, is het dan een idee om een DYOM voor IV te maken? Ondanks het feit dat GTA IV te weinig word gemod?

Ik denk dat GTAV met al al die contentbouwers tegen de tijd dat een of andere betaversie van DYOM IV uit is al lang gereleased is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...