Jump to content

[PS3] Controllersettings & Graphics


Bassieboy35

Recommended Posts

Vandaag heb ik VCS gekocht voor de Playstation 3. Alleen vroeg ik me af als het mogelijk was om de controllersettings te veranderen. De instellingen zijn in mijn ogen niet logisch, tenminste als ik kijk naar andere spellen. Ik snap dat je altijd kan wennen, maar mocht je de controllersettings kunnen veranderen zou dat mooi zijn.

Daarnaast zijn de graphics ook erg pixelig, is dit op de een of andere manier ook nog te verbeteren?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet wel begrijpen dat het spel initiëel ontwikkeld werd voor de PSP. De PSP heeft slechts een resolutie van 480 x 272 pixels. Het spel is later geport naar de PS2 en de PS3, maar aan de graphics is volgens mij niet veel veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je op de Vita een optie hebt om het wat beter uit te laten zien qua pixels, niet in het gewone VCS menu maar in een PlayStation menu. Ik weet niet of je zoiets ook hebt bij de PS3. Ik denk (weet het niet zeker) dat de controllerinstellingen niet te veranderen zijn zoals dat wel kon bij latere GTA's. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...