Jump to content

Sportweddenschappen


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • TekaLoca

    17

  • GekkieJ01

    9

  • Venzio

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Soms doe ik wel eens mee met TOTO, maar dan ook wedstrijden waar je veel geld mee kan winnen. Laatst kon ik ongeveer 300,- winnen en ik had alles goed op één wedstrijd na uit de Bundesliga. Ik had op een gelijkspel gezet, maar in de laatste seconde scoorden ze toch nog het winnende doelpunt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Paar jaar terug een korte periode gedaan, vooral op tennis en het WK zwemmen toen. Ging in eerste instantie wel aardig, maar die winst was ook weer heel snel weg. Het is wel erg leuk om te doen, maar ik moet echt uitkijken dat ik er niet te veel geld ingooi dan. Ik volg namelijk allerlei sporten, dan zet je ook eerder in op van alles en nog wat. En da's niet verstandig. Eigenlijk moet je wedden op sport systematisch aanpakken, maar ja, dan begint het op werk te lijken en gaat er wel heel veel tijd in zitten :puh:

Wellicht dat ik bij de Olympische Spelen over iets meer dan een week wel even ga kijken naar de schaats-odds en hier en daar wat inzet. Voor de fun, om het kijken nog wat extra spanning te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vriend die dit wekelijks doet en hij heeft me al vaak gevraagd of ik het zelf ook niet eens wou proberen maar het komt er niet van. Wellicht dat ik volgend seizoen weleens ga gokken, als ik wat meer geld aan de kant heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik klein was en we naar Frankrijk op vakantie gingen, zaten we op een dag in een in een of ander totaal willekeurig boerengat. Er was niemand, maar de barman was echt een vriendelijke kerel, en aangezien paardenrennen daar in Frankrijk nogal veel bekeken werden in die PMU-cafés, heb ik het toen gewoon een keertje geprobeerd met m'n vader, en toen hadden we echt wel gelachen. :puh: Verder doen we het nog wel eens als we in Frankrijk zitten, maar daar blijft het bij. Het is overigens nooit meer zo leuk geweest als die ene keer.

Link to comment
Delen op andere websites

De enige plek waar ik sportvoorspellingen doe, is hier op GTAF. Misschien zou het lucratief zijn om ook eens geld in te zetten, maar dat is iets wat ik gewoon niet doe. Persoonlijk vind ik het zonde van m'n geld, aangezien ik er altijd van uit ga dat ik het niet goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wedden of gokken een beetje zonde van het geld. m'n moedertje zegt me altijd : "wed enkel als je zéker weet dat je gaat winnen". En aangezien je sportwedstrijden nooit voor 100% kan voorspellen, wed ik er ook niet op. Wat ik wel soms doe is met m'n vrienden enkele euro's in een pot gooien en dan wat pronostiekjes maken. Je zet dan één of twee euro in, en wint dan 10 euro terug of zo als je wint. Maar da's dan weer snel op want dan geef je ook gewoon met dat geld weer een rondje, waardoor iedereen weer een uiterst fijne avond beleeft. Het gaat bij ons meer om de 'eer'. :engel: Overigens ben ik van mening dat dit een zeer gezonde manier (en een van de enige) is om met weddenschappen of gokken om te gaan. :)

Edit: tenzij je natuurlijk een Chinees bent met genoeg geld om de tegenpartij om te kopen, ja dan ben je goed bezig natuurlijk. Lees het dossier van de gokchinees maar eens na, destijds bij K. Lierse S.K. :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Morgenochtend weet ik of ik 318,87 heb gewonnen want door het tijdsverschil met Zuid-Amerika worden die pas om 00:00 gespeeld. Er is ook nog één in Turkije waar ik op ingezet heb en die wordt vanavond om 18:00 gespeeld. Ik heb tot nu 4 van de 7 wedstrijden goed voorspeld van eigenlijk totaal onbekende clubs. Ik heb eigenlijk ingezet op de club met de gunstige quotering dus ik heb er eigenlijk gewoon geluk mee gehad. Maar dat is gokken. :7

vIQphJX.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...