Jump to content

Sportweddenschappen


MegaPilot

Recommended Posts

Te laat, Brecht. Heb al ticket.

We zullen zien hoe het afloopt.

Vandaag was het niet om aan te gluren. Had nog een goed gevoel aan het begin van de avond, maar naarmate het half 10 werd, was het vertrouwen al weg. Bayern, Fiorentina, Juventus goed, rest allemaal fout. Zelfs Porto krijgt het voor elkaar om in de laatste 10 minuten van 2-0 naar 2-2 te gaan.

Mijn gok- en supportershart hoopt mee met jou. :puh:

Gisteren was het inderdaad een drama, wat de ploegen deden deed me serieus denken aan competitievervalsing. 0,0 inzet of gewoon met een B-elftal komen aandraven. Europa League stelt niks voor. Ik verwacht wel dat de returnwedstrijden wat voorspelbaarder worden omdat men er anders uitligt(ik hoop het in ieder geval).

Nog een ticket voor dit weekend:

X2 Lierse Vervangen door 2 Barcelona

1 Standard

2 Atlético Madrid

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • TekaLoca

    17

  • GekkieJ01

    9

  • Venzio

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb m'n twijfels over je ticket. Barcelona moet gaan winnen op Anoeta.. Als ik het goed gelezen had, heeft Barça daar sinds 2007 of 2008 nietmeer gewonnen.

Titel staat op het spel, ze moeten wel winnen(wat natuurlijk niet zegt dat ze het zullen doen). Maar ze zullen er in ieder geval voor vechten.

Gisteren naaide Schalke wel zeg.. :N

Edit: Dortmund zal ook naaien vandaag. 2-0 achter tegen een ploeg die al maanden niet meer aan voetbal toekomt. Onbegrijpelijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n twijfels over je ticket. Barcelona moet gaan winnen op Anoeta.. Als ik het goed gelezen had, heeft Barça daar sinds 2007 of 2008 nietmeer gewonnen.

Titel staat op het spel, ze moeten wel winnen(wat natuurlijk niet zegt dat ze het zullen doen). Maar ze zullen er in ieder geval voor vechten.

Gisteren naaide Schalke wel zeg.. :N

Edit: Dortmund zal ook naaien vandaag. 2-0 achter tegen een ploeg die al maanden niet meer aan voetbal toekomt. Onbegrijpelijk.

Wat stelt Dortmund teleur. Manchester City op dit moment ook. Schalke gisteren ook, wat is er in godsnaam aan de hand.. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Wat stelt Dortmund teleur. Manchester City op dit moment ook. Schalke gisteren ook, wat is er in godsnaam aan de hand.. :S

Troost het een beetje dat je niet de enige bent die zwaar genaaid is? :puh: 2 tickets de vuilbak in hier.

"Teleurstelling" is voor Dortmund redelijk zacht uitgedrukt. 3-0 op je doos krijgen van de één van de slechtste ploegen uit de Bundesliga is als zogenaamde topper een ware schande.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit hele weekend even 25,- de vuilbak in gegooid. Vanavond nog maar even 3,- ingezet op Barca, Heereveen en Willem 2.

Bij mij ligt er al 20 in, en dag ervoor door EL 10. Deze uitslagen zijn niet te voorspellen, als het een troost mag zijn.

Ik kan nog 66 euro winnen als Tottenham en Liverpool winnen. 27 als Barcelona, Atletico en Standard winnen. 32 als Lierse wint.

En komt dit niet uit, dan gooi ik respectievelijk nog eens 15, 10 en 10 de vuilbak in.

Het mag nu wel eens gaan meezitten zeg, kutweekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Man U wint. Dan moet Real Madrid morgen nog winnen en dan is een vriend van me €1500 rijker :puh:

Met hoeveel inzet? Als Man U wint, zeg dan maar dat ie paar honderd euro op 1X Schalke zet. Dat heet "dekken" en is bij grote bedragen echt wel nodig.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...