Jump to content

Sportweddenschappen


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • TekaLoca

    17

  • GekkieJ01

    9

  • Venzio

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had je al eens uitgelegd welke ploegen die winnend had gezet op z'n ticket. Barcelona, PSG, Atletico Madrid, Dortmund, Man U en Real Madrid. Met een inzet van €20 :puh:

Ahja. :) Zeker dekken dus, maar ik denk niet dat United nog zal winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag met een maat gaan wedden. 2 risky-ticketten en eentje waar ik toch wel zeker van ben. Ik mag er wel al 2 van scheuren, helaas..

De wedstrijden:

Ticket 1 (risky/YOLO-ticket): Rubin Kazan - Real Betis, Napoli - Swansea, Salzburg - Ajax, Valencia - Dynamo Kiev, Genk - Anzhi, Bilbao - Granada, Atletico - Real Madrid, Dortmund - Nurnberg, Bayern - Schalke, Leverkusen - Mainz, Ludogorets - Lazio ---- Total odds: 301.53 - Total stake: €5 - Max. payout: €1507.65.

Ticket 2 (risky/YOLO-ticket): Napoli - Swansea, Salzburg - Ajax, Genk - Anzhi, Rubin Kazan - Real Betis, Valencia - Dynamo Kiev, Bilbao - Granada, Atletico - Real Madrid. ----- Total odds: 43.35 - Total stake: €10 - Max. payout: €433.47

Ticket 3 (waar ik meer zeker over ben..): Dortmund - Nurnberg, Bayern - Schalke, Leverkusen - Mainz, Barça - Almeria, Stoke - Arsenal, PSG - Marseille, Napoli - Swansea, Benfica - PAOK. ----- Total odds: 12.55 - Total stake: €10 - Max. payout: €125.49

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, je weet toch nooit :puh:

Vandaag alvast 4 wedstrijden dichter bij de winst. Dan moeten Dortmund, Bayern, Leverkusen en Arsenal winnen. Morgen zijn de laatste twee Barcelona en PSG. Ik hoop dat het goedkomt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Vooruit dan maar.

Laatste 8 euro op unibet:

Arsenal, Chelsea, Juventus, Oostende, PSG

8 => 145.65

20 euro ticket, Stanleybet:

Juventus, Chelsea, Villarreal, Wolfsburg, Bayern München, Fenerbahce

20 => 343.87, met bonus 378.26.

Elk weekend naait er minstens 1 ploeg. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als er mensen zijn die op het WK gaan wedden, probeer dan eens op de groepswinnaars.

Spanje, België, Argentinië, Frankrijk, Duitsland, Brazilië.

Als je echt helemaal gek wilt doen, gooi er dan Uruguay bij, volgens mij gaan ze de verrassing van het WK worden en ze geven een hele mooie odd voor Uruguay.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor Spanje/Duitsland/Argentinië en Brazilië, geeft een odd van rond de 4.

PS: De Nederlanders zullen het niet graag horen, maar Spanje heeft bijna een odd van 2 tegen Nederland. Lijkt me een makkelijke! ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor Spanje/Duitsland/Argentinië en Brazilië, geeft een odd van rond de 4.

PS: De Nederlanders zullen het niet graag horen, maar Spanje heeft bijna een odd van 2 tegen Nederland. Lijkt me een makkelijke! ;)

Lijkt mij inderdaad een goede deal, Nederland is echt duidelijk minder dan Spanje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...