Jump to content

Sportweddenschappen


MegaPilot

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • TekaLoca

    17

  • GekkieJ01

    9

  • Venzio

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een accountje op Unibet gemaakt en er 10 euro opgezet. Bedoeling is dat ik klein begin en het me niet gaat om de fun weddenschappen, die waar je van 1 euro kans maakt op x honderd. Vanavond twee redelijk veilige bets, als ik er één win heb ik al 'winst'.

5475d460b962a-image.jpg5475d47dd3a59-image.jpg

Laten we hopen dat ik ze alle twee goed heb! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

2de betje is toch binnen, die eerste had ik wel een beetje verwacht dat ie ging mislukken. Gala is niet veel meer waard terwijl Anderlecht een pak beter is dan voorheen met al die jonge talenten(volgend jaar allemaal weg ofc :7 ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Haha, lekker hoor!

Ik heb dit ook wel eens geprobeerd, maar ik verloor geregeld. Dit kwam ook, omdat ik inzette op de Nederlandse Eredivisie. En niks is zo verraderlijk dan de Eredivisie.

Maar hebben jullie misschien nog bepaalde tips of is het soms ook veel geluk hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit ook wel een dosis geluk bij, maar ik ben nu een aantal maanden bezig en heb toch altijd meer winst dan verlies. Ik verlies bijvoorbeeld een tientje, maar als ik een keer win dan win ik 50 euro, ik verlies meestal een keer of 2/3 voor ik weer 50 euro win. Ik wil wel aanraden om met te beginnen met 5 euro op 2/3 'veilige' wedstrijden, probeer niet meer 1 euro gelijk 100 euro te winnen, dat is gedoemd om te mislukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zoow, dit weekend 0 euro winst kunnen maken met m'n betjes. Ik was best pissed dat ik niks gewonnen had en ging all in met wat me overbleef (€12) op Atletico. Eindstand: Celta 2-0 Atleti. Ik blijf over met €0.00.

Heb wel nog enige hoop om wat binnen te kunnen halen morgen:

eCYKgyT.png

Kan normaal gezien niet mislukken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zoow, dit weekend 0 euro winst kunnen maken met m'n betjes. Ik was best pissed dat ik niks gewonnen had en ging all in met wat me overbleef (€12) op Atletico. Eindstand: Celta 2-0 Atleti. Ik blijf over met €0.00.

Heb wel nog enige hoop om wat binnen te kunnen halen morgen:

eCYKgyT.png

Kan normaal gezien niet mislukken!

Waar doe je dit op? (Welke app)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...