Jump to content

Oude games krijgen plastische chirurgie


TheuNauz

Recommended Posts

Ze mogen van mij wel dat met meerdere games doen. Een aantal spelletjes van Zelda bijvoorbeeld :)

Ik wou hetzelfde suggereren. Ik vind het zo jammer overigens dat ze Zelda: Ocarina of Time telkens 'oppoetsen' voor Nintendo's nieuwe handhelds. Op deze kastjes is het echt niet mogelijk om die game er mooier te doen uitzien. Oké, de muren en wapens blinken een beetje harder en zien er wat bewerkt uit t.o.v. de originele versie op N64. Maar eerlijk? Geef mij die laatste dan maar. Ze mogen echt Zelda: Ocarina of Time de waardering geven die het verdient en deze game EINDELIJK eens DEFTIG remaken in HD voor een EVENWAARDIG platform. Ze doen deze game elke keer opnieuw oneer aan, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch gewoon de xbox-versie? :puh::?

Defuk? :?

Dit is de PC versie hoor :7

@3L1077: Oeh ja! The Last Of Us trok het beste uit de PS3 dus dat moeten ze zeker op de PS4 doen! Lijkt net echt dan!

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Vind niet dat je het als uitmelken kan beschouwen, de speler beslist uiteindelijk zelf als die het koopt of niet. Heb zelf niet echt spellen die van mij een make-over hoeven te ondergaan, ze mogen er wel mee verder gaan, maar zou ze zelf niet meteen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...