Jump to content

In welke auto rijd je het meest?


UberBug

Recommended Posts

Overflod Entity XF, Benefactor Feltzer en de Karin Futo. Alle drie heerlijke auto's. De Entity en Feltzer zijn gewoon handig om snel van A naar B te komen, en daarnaast vind ik de Feltzer ook wel een mooie auto. De Futo was in IV ook al mijn favoriete auto. Klein, simpel, maar wel redelijk snel :) Slipt alleen wel erg in V.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    14

  • UberBug

    7

  • jobator

    6

  • FcUtreg4Life

    5

Free roam rij ik graag in Franklin's buffalo.

Met racen is de buffalo bagger merkte ik gister. In de sport class gebruik ik dan liever de eleghy of feltzer;)

Ik wil nog steeds een sultan rs, daar heb ik nog nooit in gereden en zit toch al op level 108.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het meest in me elegy rijd ik laat de rest meestal staan omdat ik bang ben dat een of andere mongool dan me auto's sloopt. in online sessies rij ik meestal gewoon in een willekeurige auto wat ik op straat vind.

Na de laatste update in GTA: Online betaald de speler die de auto sloopt de verzekering. Als jij dus rondrijdt in bv. een Truffade Adder en er is iemand die een sticky bomb erop gooit, dan kun Mors Mutual Insurance bellen en krijg je hem gratis terug. Het geld is dan van het bank account van de 'sloper' gehaald.

Btw *die, niet wat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel verliefd op m'n Benefactor Dubsta. Heb m zwart met met mat zwart gespoten en als je ziet aan komen weet je dat t mis is. Ik heb ook Coquette die ik gebruik voor de snelheid en ik heb een Western Bagger die ik zo getuned heb dat ie eruit ziet zoals een oude klassieke motor. Gek genoeg heb ik ook een adder maar rijd ik daar bijna nooit in. Wat betreft de Sultan, die is snel en rijdt inderdaad geweldig, maar ik vind de Coquette nog beter te besturen. De Coquette is echt mijn favo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb twee heerlijke Entify XF's. Ik vind deze wagens er retestrak uitzien en ze zijn enorm snel en baanvast. Vroeger gebruikte ik meestal de rode, tegenwoordig de gouden. De rode haal ik nog wel boven om te freeroamen of in crew verband (dat rood is namelijk de kleur van mijn eigen crew). Daarnaast bezit ik ook de Khamelion, waarmee ik graag rijd, simpel om de reden dat bijna niemand anders deze heeft. Omdat het kan. In de spoiler kan je mijn schatjes bewonderen. :*D

FA2OJ5v.jpgzxQL4WS.jpgtJBTbe2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij het meest met m'n heerlijke Bati 801, lekker mobiel en je staat er lekker snel naast als je beschoten word of iemand wil beschieten ;) enige nadeel is wel dat je jezelf vrij makkelijk dood rijd :(

M'n Entity XF vind ik ook heel lekker rijden gewoon omdat ie lekker snel is en een heerlijke wegligging heb...

De Sabre Turbo is vanaf de eerste dag dat ik online speel bij me, hij is niet de snelste Muscle (daarom heb ik nog een Gauntlet ;) ) maar hij is wel heul Vet (looks, geluid) en gaat ook zeker niet weg... :)

Maar ik rij tegenwoordig ook vrij veel op m'n BMXje :D vooral in de stad is dat wel leuk omdat je dan snel door de kleinste straatje en steegjes kan... ;)

Greetzz..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij vooral in mijn Serrano en Dubsta.

Vond de Serrano een leuke aanvulling voor de Dubsta. Heb ze alle twee mat grijs. Binnenkort toch maar de Serrano eruit, raak je best snel op uit gekeken, vind de Dubsta toch beter (vooral omdat ik die rijdende zeecontainer gewoon helemaal awesome vind in het echte leven 8) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...