Jump to content

In welke auto rijd je het meest?


UberBug

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    14

  • UberBug

    7

  • jobator

    6

  • FcUtreg4Life

    5

Nu rijdt ik voornamelijk in me Grotti Carbonizzare en Truffade Adder. En soms ook nog de Bati 808 en de BMX, die op de muur hangt.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Al een tijdje Adder verkocht voor een Turismo R, slechte keus! Ik rij echt bagger slecht met een Turismo R, terwijl ik het niet echt had met de Adder en de Entity XF (die ik ook had verkocht, maar dan voor de Roosevelt). :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder

Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. ;)

btw: Mijn Turismo is volledig getuned.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder

Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. ;)

btw: Mijn Turismo is volledig getuned.

Ik heb laatst een recht stuk gereden met diverse super cars. (een race)

Alle super cars kwamen rondom 24:00 sec uit, ligt eraan hoe recht je reed etc.. ook de adder haalde dit resultaat.

Sommige trekken wel sneller op in het begin, meer niet.

Auto's waren volledig getuned.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...