Jump to content

In welke auto rijd je het meest?


UberBug

Recommended Posts

Dan vraag ik me echt af hoe die gast in z'n Adder zo makkelijk naar me toe en ook weer van me weg kon rijden, terwijl ik echt 100% foutloos reed. Continu de ideale lijn, nergens ook maar iets van wheelspin of 'n uitbrekende achterkant. Maar toch ... hij deed het lijken of ik stilstond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    14

  • UberBug

    7

  • jobator

    6

  • FcUtreg4Life

    5

De Adder heeft gewoon de hoogste topsnelheid van alle auto's in de game. Die DLC auto's zitten anders in elkaar dan de meeste mensen denken. Iedereen vind de Jester heel snel maar die zit zomaar op z'n top en word na een klein stukje recht vooruit rijden al ingehaald door de Alpha waar iedereen op zit te haten omdat die "zo lelijk en traag is"

Link to comment
Delen op andere websites

De Adder heeft gewoon de hoogste topsnelheid van alle auto's in de game. Die DLC auto's zitten anders in elkaar dan de meeste mensen denken. Iedereen vind de Jester heel snel maar die zit zomaar op z'n top en word na een klein stukje recht vooruit rijden al ingehaald door de Alpha waar iedereen op zit te haten omdat die "zo lelijk en traag is"

Ik heb juist m'n Jester weer verkocht en een Alpha gekocht, hij onderstuurd ook veel minder dan de Jester...

Volgens mij is het ook een beetje "optisch" bedrog, het motorgeluid van de Jester is veel hoger daarom klinkt ie sneller...

post-139012-0-71727600-1395142026.jpg

post-139012-0-17575000-1395142036.jpg

En eerlijk, de Jester is een lekkere agressieve wagen maar de Alpha is gewoon een vette bak... :D

Bewerkt: door WaXweazle1976
Link to comment
Delen op andere websites

Dan vraag ik me echt af hoe die gast in z'n Adder zo makkelijk naar me toe en ook weer van me weg kon rijden, terwijl ik echt 100% foutloos reed. Continu de ideale lijn, nergens ook maar iets van wheelspin of 'n uitbrekende achterkant. Maar toch ... hij deed het lijken of ik stilstond.

Op hele lange stukken merk je het verschil iets, niet veel maar iets, de adder is de snelste.

Daarbij zal catchup wel aangestaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

De sabre turbo is altijd al mijn favoriet geweest sinds hij in het spel is. daarom rijd ik er regelmatig in. is het niet in mijn eigenste dan steel ik er ergens wel eentje.

dit is de mijne nu.

0_0.jpg

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

flink crossen door de bergen met de sultan RS , onwijs veel grip op steile hellingen waardoor je iedere richel in de lucht springt

voor te racen de zentorno.. of de pjc 600

en als ooit de dukes uitkomt word dat mijn favo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Eerst vooral in de kuruma, nu nog steeds veel bij missies. maar in freeroam meer in de t20. Minder mensen die boos zijn en (onterecht) denken dat ik anderen wil afschieten en zelf save wil zijn. (dat laatste klopt dan weer wel ;) )En mensen die me afschieten en de auto ook verkloten betalen daar tenminste behoorlijk voor. En omdat hij zo snel is ben je ook vaak zo weg van lui die andere willen killen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...