Jump to content

Private Plate veranderd?


WaXweazle1976

Recommended Posts

Beste mensen ik heb even een vraagje, ik had al een beetje rond gekeken hier op het

forum of iemand anders er ook last van heeft maar ik kan niks vinden eigelijk...

Ik heb ooit met mijn iFruit app een eigen kentekenplaat gemaakt net mijn naam erop, nou was het even

zoeken hoe ik die er online ook op kon krijgen maar dat was uiteindelijk wel gelukt...

Maar ineens is (bij de laatste 3 auto's en m'n motor) mijn plaat veranderd en ik krijg hem niet meer terug... :(

Zijn er meer mensen die dit hebben of weet iemand een oplossing...?

Hoop iets te horen...

Greetz... ;)

post-139012-0-44361900-1391375767.jpg

post-139012-0-66831300-1391375790.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets had ik ook al een keer geprobeerd alleen niet dat ik aan het spelen was dus duurde het een dag of 3 voordat

ik "de bestelling" binnen kreeg alleen toen ik die melding kreeg was er nog niks veranderd... :(

Ik ga je tip even proberen... ;)

Greetzz...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb ik ook, alleen bij de laatste 3 voertuigen die ik heb gekocht zijn ze niet goed.

Wat ik heel vaag vond is dat als je bij LS Customs je plaat veranderd, je hem veranderd naar niet de juiste... :/ maar hij veranderd wel... :s

De tip heeft nog niet gewerkt maar de "bestelling" is dan ook nog niet binnen...

Greetzz..

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, ik heb niets veranderd en/of aangepast en het op zijn beloop gelaten. Op een of andere manier lopen de servers waar de Ifruit app op staat en de servers waar de game op staat niet met elkaar synchroon. Ook toen ik de voor de eerste maal die app gebruikte en een kenteken wilde aanmaken heb ik lopen klooien... Net toen ik de hoop wilde opgeven kon ik in eens een eigen kentekenplaat in de mod shop selecteren.

Ik heb dan ook geleerd bij GTAO dat als er iets (uiteindelijk) functioneert om het zo te laten en er niet meer aan te zitten. Vroeg of laat dan is het in een keer weer goed. Hetzelfde bijvoorbeeld indien een auto uit je garage is verdwenen... en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou weet ik niet zeker of het echt wat uitgemaakt heeft maar ik had een tijdje terug in het spel de achtergrond kleur verandert

van zwart naar blauw, nou zag ik in mijn iFruit app dat het daar niet in mee verander was...

Dat heb ik toen zelf gedaan, gister maar weer eens bij LS Customs proberen en wat denk je...? :*D:klap::dans:

post-139012-0-36913400-1391858116.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het niet nodig om eerst de achtergrond kleur in de app te veranderen.

Indien ik naar LS Customs ga dan selecteer ik eerst private plate á $ 600,- en daarna een plate naar (kleur) keuze á 200,-/300,-

Bij elkaar dien je dan wel $ 800,- of $ 900,- af te rekenen.

(Zojuist nog zonder problemen geprobeerd)

0_0.jpg

een in het zwart/geel

0_0.jpg

een in het wit/blauw

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oke, maar dat bedoelde ik juist ook met dat ik niet weet of het wat uitmaakte maar het viel me op dat, nadat ik hem veranderd had hij in het spel weer goed was....

Misschien had het idd gewoon wat tijd nodig...

Evengoed bedankt voor de reacties... ;)

Greetz..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...