Jump to content

Wat vind je de gaafste stad?


Dotz

Gaafste stad  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke stad vind jij het gaafst?

    • Liberty City
      5
    • San Andreas
      3
    • Vice City
      0
    • London
      0


Recommended Posts

San Andreas is eigenlijk geen stad, maar een staat. ;) Moet jij toch wel weten Dotzie! aww.gif Je had ook LS (V), LS, SF & LV (SA) kunnen doen.

Maar ik vind het wel moeilijk. Ik vind eigenlijk alle steden wel echt gaaf, ze hebben elk hun mooie punten. Zoals Liberty City, zoals Kwark zegt, lekker duister. Heerlijk mafia sfeertje wat er door de hele stad hangt. En bij Vice City is het de neon e.d wat de stad echt naar voren laat komen. Bij San Andreas vond ik alles wat minder eigenlijk. Dat kwam denk ik omdat er 3 steden waren en het leek niet of aan elke stad evenveel aandacht is besteed.

Anyhow, alle steden (buiten SA dan) zijn gewoon fantastisch ontworpen en vind het moeilijk om te kiezen. Maar ik ga toch voor Vice City! :V

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas is eigenlijk geen stad, maar een staat. ;)

Whoop, we zitten in het Grand Theft Auto-subforum...

:7

Mijn ervaring qua de steden in I (en zijn uitbreidingen) is best beperkt, ik heb er mijn stukje in Liberty City op zitten en heb enkele momentje London en San Andreas meegemaakt. Naar wat ik heb ervaren vind ik Liberty City het meest geslaagd als stad, hoewel dat toch een lastige competitie blijft omwille van de beperkte mogelijkheden die men had met het perspectief.

Zou Manchester ook niet in de lijst moeten?

Link to comment
Delen op andere websites

liberty city is lekker duister :D

Ik vind Liberty City ook cool! Het duistere NY-sfeertje dat er hangt is echt te gek! Het is ook de stad waar ik het meest tijd heb doorgebracht! London vind ik ook héél tof, maar het links rijden blijft onwennig! Ik kan eigenlijk niet kiezen tussen LC en London maar stem toch voor LC..

San Andreas is eigenlijk geen stad, maar een staat. ;) Moet jij toch wel weten Dotzie! aww.gif Je had ook LS (V), LS, SF & LV (SA) kunnen doen.

SA is een stad hoor :t

Maar ik vind het wel moeilijk. Ik vind eigenlijk alle steden wel echt gaaf, ze hebben elk hun mooie punten. Zoals Liberty City, zoals Kwark zegt, lekker duister. Heerlijk mafia sfeertje wat er door de hele stad hangt. En bij Vice City is het de neon e.d wat de stad echt naar voren laat komen. Bij San Andreas vond ik alles wat minder eigenlijk. Dat kwam denk ik omdat er 3 steden waren en het leek niet of aan elke stad evenveel aandacht is besteed.

Anyhow, alle steden (buiten SA dan) zijn gewoon fantastisch ontworpen en vind het moeilijk om te kiezen. Maar ik ga toch voor Vice City! :V

Dit is het GTA1-subforum, als je deze discussie wilt voeren met betrekking tot het III-era zou je ergens anders een topic moeten openen :t.

Zou Manchester ook niet in de lijst moeten?

Manchester zat alleen in GTA London 1961 en was uitsluitend beschikbaar als multiplayer-map, het is dus geen map met een eigen storyline etc. Vandaar dat ik hem weggelaten heb, ik zou hem er eventueel wel bij kunnen zetten..

edit: Oeps, dubbelpost :$, kan een mod dit schoonheidsfoutje oplossen?

>>> Door Foreigner97: Done. :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het GTA1-subforum, als je deze discussie wilt voeren met betrekking tot het III-era zou je ergens anders een topic moeten openen :t.

Wist niet dat je boos werdt :< Had me verkeken in het subforum.. Mybad..

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, jij vroeg naar mijn mening hé :puh:

Kijk ik vind alle steden wel vet, maar elke keer om andere redenen. Vice City vind ik echt top omdat het zo'n tropisch sfeertje heeft (dat vind ik echt geweldig), het Liberty City van het III-era vind ik eerlijk gezegd wat tegenvallen maar het Liberty City van IV (en uitbreidingen) vind ik daarentegen ook weer echt top.

Maar het totaalplaatje van San Andreas past meer bij mij.

@Hieronder: LOL, sorry! Ik had het niet door.. Ik dacht, met die discussie van gisteren in de chat, dat je een topicje had geopend daarover. Mijn excuses boys!

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie opinie over de deze steden/staten in de III-era of IV-era is boeiend, maar dat hoort, zoals Dotz al meerdere keren heeft aangegeven, niet thuis in dit topic. Dit topic gaat over het spel Grand Theft Auto, en dit is dus niet een topic dat jullie mening over verschillende steden in verschillende GTA's peilt.

Dus back to Grand Theft Auto, alstublieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...