Jump to content
Joriz

Video: 'GTA5 heeft de slechtste AI ooit!'


Vroeger was natuurlijk alles beter. Vooral met Grand Theft Auto 4 toen we nog veilig door Liberty City heen konden cruisen. Volgens MulleDK19 hebben programmeurs dan ook veel verkloot aan de artificial intelligence (AI) van onder andere de politie van GTA5. Of zijn kritiek echt terecht is, is maar de vraag. Rockstar Games heeft namelijk grafisch het maximale ooit uit de meer dan 7 jaar oude PlayStation 3 en Xbox 360 gehaald. Blijkbaar moest er toch ergens op rekenkracht worden bezuinigd om het er zo mooi uit te laten zien. Daarnaast is de politie misschien wel realistisch agressief net zo als in Los Angeles politie TV serie The Shield. Wat vind jij van zijn half uur lange rant? puh2.gif

Maak je zelf ook filmpjes van GTA, of heb je wat leuks gezien, schroom dan niet om een berichtje te sturen!

smile3.gif

Bron:

via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Okej, dat stukje rond 5:00 gaat echt nergens over. Als je langs links inhaalt op een eenvaksbaan is het niet meer dan logisch dat je eens op een auto knalt als die afdraait... Jongens, wat een doos. Zitten wel wat interessante stukjes in hoor, zoals het stuk over de physics-enginge. Daar moet ik zelf dan eens naar gaan kijken.

Maar toegegeven, het meeste wat hij zegt heb ik nog nooit opgemerkt, oftewel: Niet het melden waard als echte commentaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat 'n ontzettende zeikstraal die gast zeg. Na 5 minuten kon ik 'm al niet meer aanhoren. Oke ... op sommige punten had hij gelijk, maar mijn god zeg ... je kan ook overal moeilijk over gaan doen.

Ik bedoel ... who cares dat z'n auto verdwijnt terwijl je net besloten hebt 'n ander voertuig te pakken, ennuh ... komt die gast weleens op 'n echte weg? Ik vind het iig niets vreemd dat iemand die linksaf wil slaan niet gaat wachten tot ik 'm ingehaald heb, nog minder gek vind ik het dat iemand 'n parkeerplaats opdraait en mij niet rechts verwacht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Diene gast lijkt mij gewoon redelijk gefrustreerd en een beetje een nerd. Naar mijn mening was gta 4 al een top spel en de dlc's ook en hebben ze met deze gta 5 op dezelfde console echt weer een prachtige game afgeleverd. Het enige waar ik mij soms aan erger is de probleempjes met de online maar ze vallen nog mee en de singleplayer was top.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zitten wel punten bij waarvan ik denk: "oke, daar heeft hij gelijk in", maar het verpest voor mij de gamebeleving niet, hoor. GTA V is gewoon een topgame, die minder goed kanten verandert dat echt niet voor mij. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij heeft enorm gelijk over de snelheid van de auto's en de politie die opeens veel sneller is als ze je proberen te bumperkleven. De rest is een beetje eh, tè. Dit maakt GTA 5 bij lange na niet de slechste of met de meest luie programmeurs.

Als je met een Fighter jet gaat ga je nog veel harder dan 400 km/u. Dus 400 in een auto zou gewoon moeten kunnen.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oke, ik kan niet over GTA 5 spreken, maar ik weet wel dat ik veel van deze dingen als minpunten beschouwde in GTA. Natuurlijk weegt het totaalplaatje niet op tegen de voordelen, maar het zou een stuk 'completer' voelen als ze sommige dingen nou eens fixen. Sommige dingen zijn al (duidelijk) vanaf GTA3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...