Jump to content

FIFA Wereldbeker 2014 Brazilië


TekaLoca

Recommended Posts

header_legacy_tours_brazil_2014.png



Ontwikkelaar: EA Canada

Uitgever: EA Sports

Genre: Sport, Voetbal

Platform: Xbox 360 en PlayStation 3

Release: 15 april 2014

Multiplayer:

Demo: TBA

Vandaag (6 februari 2014) is bekendgemaakt dat deze game uitgebracht zal worden op 15 april 2014 voor PlayStation 3 en Xbox 360. Deze game zal geen add-on zijn zoals het wel het geval was met UEFA EURO 2012 Poland-Ukraine, maar een standalone-game, oftewel: in een apart doosje, aparte disc, kortom een heel nieuw spel.

Meer duidelijkheid:

EA SPORTS 2014 FIFA World Cup BrazilTrailer

February 6, 2014 door Karim Shehata

Eerder vandaag wisten we te meldden dat EA Sports de 2014 FIFA World Cup-game aan het teasen was op Twitter. In dat bericht hadden we al het vermoeden dat deze World Cup-titel alleen voor de Xbox 360 en PlayStation 3 zou gaan verschijnen, want alleen de logo’s van deze twee consoles waren te zien op het plaatje dat EA toonde op Twitter. Nu is er veel meer duidelijk over deze game, want EA Sports heeft de game nu ook daadwerkelijk aangekondigd. Dit deed de gigantische uitgever door middel van de EA SPORTS 2014 FIFA World Cup Brazil Trailer.

UPDATE: Ondertussen heeft EA op Twitter aangekondigd dat het WK niet helemaal vergeten wordt op de PlayStation 4 en de Xbox One, want voor de next-gen versie van FIFA 14 komen er speciale World Cup FUT Tournaments. EA zal later meer bekend gaan maken over deze toernooien voor de next-gen consoles. 2014 FIFA World Cup Brazil zal alleen gaan verschijnen op de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Naast deze trailer heeft EA Sports nog wat informatie vrijgegeven over 2014 FIFA World Cup Brazil. Zo verschijnt de game inderdaad alleen voor de PlayStation 3 en de Xbox 360, wat voor de Nederlandse bezitters van een next-gen console als een domper kan worden ervaren. EA Sports probeert daarnaast deze game niet aan te laten voelen als een regelrechte FIFA 14-kopie, want met nieuwe physics voor de spelers en de bal moet de gameplay een stukje beter gaan aanvoelen dan in de laatste FIFA het geval was. Daarnaast kun je tijdens corners en vrije trappen in 2014 FIFA World Cup Brazil allerlei tactieken aanpassen, is de manier waarop je strafschoppen neemt op de schop gegaan en kan een verdediger via de rug van een aanvaller de bal wegwerken.

De verschillende modi voor de game zijn overigens niet erg verrassend te noemen, maar toch blijft het noemenswaardig dat er opnieuw een Road to the FIFA World Cup-modus in de game zit verwerkt. Het zeer populaire Captain Your Country uit de 2010-editie zit ook in 2014 FIFA World Cup-game, waardoor veel fans waarschijnlijk een gat in de lucht springen. Overigens zijn alle 203 landen die aan het kwalificatie toernooi hebben meegedaan allemaal speelbaar in deze 2014 FIFA World Cup Brazil.

Als klap op de vuurpijl is er 150 uur(!) aan extra commentaar ingesproken voor deze 2014 FIFA World Cup Brazil-game, waardoor onze oren dus ook wat krijgen met deze nieuwe FIFA-game. Dit geldt overigens voor het Engelse commentaar, waardoor het onbekend is of ook Evert ten Napel en Youri Mulder schaamteloos nog wat uren hebben ingesproken voor deze speciale World Cup-editie. Voorlopig hoeven we ons daar nog niet druk over te maken, want de game zal pas op 17 april in de winkels komen te liggen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. De game is dus voor de duidelijkheid géén add-on voor FIFA 14. Wanneer je nog wat meer op wilt steken van deze game, kun je hier de EA SPORTS 2014 FIFA World Cup Brazil Trailer checken!

http://www.gamekings...brazil-trailer/

*info bovenaan zal nog verder aangepast worden in de loop van tijd*

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    23

  • Crazy-Ghost

    12

  • BelgiumRedDevils

    7

  • Venzio

    6

Dus deze game is gewoon FIFA 14, met nog minder teams, zonder alle functies, wat extra realistischere physics en 150 uur extra commentaar, waarvan een groot deel waarschijnlijk toch nooit gebruikt wordt omdat je nooit in dergelijke situaties belandt?

Dit lijkt me weinig werk om veel geld te scheppen. In FIFA 14 kan je ook gewoon vlug een tornooitje in elkaar flansen met alle landenteams erin en je lijkt me niets te missen. Ik ben sowieso niet wild van voetbalgames, maar dit lijkt me gewoon helemaal niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus deze game is gewoon FIFA 14, met nog minder teams, zonder alle functies, wat extra realistischere physics en 150 uur extra commentaar, waarvan een groot deel waarschijnlijk toch nooit gebruikt wordt omdat je nooit in dergelijke situaties belandt?

Dit lijkt me weinig werk om veel geld te scheppen. In FIFA 14 kan je ook gewoon vlug een tornooitje in elkaar flansen met alle landenteams erin en je lijkt me niets te missen. Ik ben sowieso niet wild van voetbalgames, maar dit lijkt me gewoon helemaal niets.

Als je FIFA Wereldbeker 2010 hebt gespeeld weet je dat dit gewoon de betere FIFA's zijn. De sfeer, stadia, teams, etc. zijn allemaal veel beter hierop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het denk ik ook wel kopen, omdat ik Fifa 14 (waarschijnlijk) niet ga kopen. Aan de andere kant; ik vind het vaak geweldig om spelers te "trainen" gedurende een aantal jaren, zodat ik van mijn eigen speler een echte topspeler kan maken. Helaas is dat niet echt mogelijk in één toernooi. Hmm. Misschien toch maar voor Fifa 14 gaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus deze game is gewoon FIFA 14, met nog minder teams, zonder alle functies, wat extra realistischere physics en 150 uur extra commentaar, waarvan een groot deel waarschijnlijk toch nooit gebruikt wordt omdat je nooit in dergelijke situaties belandt?

Dit lijkt me weinig werk om veel geld te scheppen. In FIFA 14 kan je ook gewoon vlug een tornooitje in elkaar flansen met alle landenteams erin en je lijkt me niets te missen. Ik ben sowieso niet wild van voetbalgames, maar dit lijkt me gewoon helemaal niets.

Als je FIFA Wereldbeker 2010 hebt gespeeld weet je dat dit gewoon de betere FIFA's zijn. De sfeer, stadia, teams, etc. zijn allemaal veel beter hierop.

Nah, vond die een tegenvaller :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben PES fan, maar PES 2014 heeft flink laten afweten dit jaar. Ik heb altijd gezegd, 'er zal nooit en ten nimmer een FIFA game in mijn huis gespeeld worden', maar begin nu toch te twijfelen. Misschien moet ik het een kans geven... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je FIFA Wereldbeker 2010 hebt gespeeld weet je dat dit gewoon de betere FIFA's zijn. De sfeer, stadia, teams, etc. zijn allemaal veel beter hierop.

Dan zouden ze beter eens in één game alle goede aspecten moeten stoppen, in plaats van iets achter de hand te houden zodat ze een exacte kopie kunnen maken, maar het toch kunnen laten verkopen

Niet alleen op vlak van sfeer, maar ook op andere vlakken. Ik citeer:

Daarnaast kun je tijdens corners en vrije trappen in 2014 FIFA World Cup Brazil allerlei tactieken aanpassen, is de manier waarop je strafschoppen neemt op de schop gegaan en kan een verdediger via de rug van een aanvaller de bal wegwerken.

Dit is daar ook een goed voorbeeld van. Waarom zou er alleen tactiek bij een corner of een vrije trap kunnen zijn op een WK? In een gewone match moet dit toch ook kunnen? Of hebben ze dat nu pas beseft, na zo'n twintig titels, net als ze een aparte game willen uitgeven?

Zelfs als dit allemaal niet het geval zou zijn, is er nog altijd een groot verschil tussen een simpele DLC en een volwaardige game. Voor (de meeste) DLC's zijn niet even duur als een volwaardig spel, wat dit apart spel betreft denk ik niet dat het voor minder dan 50 euro over de toonbank gaat gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Landen wedstrijden hebben gwn wat. Ook bij de normale. Als je met je prof debuteerd heeft dat ook iets. Maar voor de rest ben ik het met je eens. En vind ook dat ze dit niet boven de 20 euro mogen uitgeven. Aangezien ze bijna alleen stadions hebben toegevoegd. En een paar kleine dingetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Een andere vraag die ik nog had, was waarom de WK-editie niet als DLC uitgebracht wordt (twee jaar geleden bij het EK was dit wel het geval). Ook hier had Prior een antwoord op. De hoeveelheid aan updates is zoveel groter dat het als disc beter tot zijn recht komt.

Ho, stop.

De EK DLC koste 15 euro, dus ik vind het letterlijk genaaid dat ze er nu 60 voor vragen. Dat is ook echt de enige reden waarom ze het doen, maar ze hebben gewoon geen lef en doen ze dit maar. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...