Jump to content

American Truck Simulator


Bassieboy35

Recommended Posts

American Truck Simulator

Ontwikkelaar: SCS Software

Uitgever: ?

Genre: Simulatie

Platforms: PC

Aantal spelers: 1

Release: Lente 2014 (niet bevestigd)

Demo: -

Website: -

We kennen allemaal wel de Euro Truck Simulator serie en de 18 Wheels of Steel serie van SCS Software. Nu komen ze met een American Truck Simulator, een beetje dezelfde opzet als de eerder genoemde spellen. Vrachten afleveren naar een bepaalde bestemming, in de loop van het spel je vrachtwagen upgraden of een nieuwe kopen. Er is nog niet zoveel over het spel bekend, zijn er mensen die dit spel al enige tijd volgen?

z15147770Q,American-Truck-Simulator.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ETS2 was inderdaad heel leuk om te spelen, maar die werd na een tijdje toch saai. Ik ben benieuwd wat dit spel gaat brengen! Al moeten ze wel wat nieuwe features erin stoppen. Anders wordt het na een tijdje ook saai en dat zou jammer zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwd! Ik heb tijdens een sale van Steam Euro Truck Simulator deeltje 2 op de kop kunnen tikken voor €7,50, en dat heeft me tot dusver prima vermaakt. Het lijkt me interessant om door de Verenigde Staten te toeren, al zal ik deze waarschijnlijk ook pas kopen als hij in de sale is. puh2.gif Bedankt voor dit topic, ik ga dit in de gaten houden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...