Jump to content

[PS3] GTA: Online Meeting 14-02-2014 (20:00)


Michael

Recommended Posts

Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • tjarda1999

    7

  • TheDutchWesley

    6

  • Finnboem

    6

Count me in. :D

Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even :)

Als het gezellig is spelen we toch gewoon totdat de room leegloopt en niemand meer zin heeft? :7

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie zo er even opzetten. :)

Count me in. :D

Als het heel gezellig is gaan we wel iets van twee uurtjes spelen. Dat ligt dan eigenlijk aan, hoe gezellig en druk de meeting is. Joriz heeft dan ook zijn capturecard: als je niet alles bij kan wonen kijk je gewoon de opgenomen footage even :)

Als het gezellig is spelen we toch gewoon totdat de room leegloopt en niemand meer zin heeft? :7

Dat bedoelde ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondertussen de lijst weer helemaal bijgevuld. Er is geen plek meer over, en we hebben dus het limiet voor de zestien mensen al gehaald. Dit is natuurlijk heel mooi, maar wil jij misschien nog meedoen? Dan kan je hier even een berichtje zetten. Dan zet ik je namelijk op de reservelijst, dit betekent wanneer er iemand er niet is zijn plek wordt weggegeven. Dan krijgt een andere persoon dus die plek, vergeet dus niet jezelf aan te melden door de reservelijst! :)

HeaderImg.jpeg

See you soon in Los Santos!


Ik doe weer mee! PSN: TheDutchWesley Headset: Ja

Leuk dat je meedoet! ;)

Moet me helaas afmelden heb die avond discozwemmen maar dat is niet anders doe wel mee met de volgende meeting!

Geen probleem, bedankt voor het melden.

Ik wil nog wel meedoen? PSN: iRico-NL Headset: Ja maar weet nie of ik hem aan ga doen!

Je kan nog meedoen, en je staat nu op de lijst! :)

ik doe ook mee :puh:

Psn: gortig

Headset:ja

Bedankt voor het aanmelden! :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Het is weeekend schatjes!!! Laat t meeting weekend maar beginnen! TOT VANAVOND! :eten:

De meeting zal richting 20:15 beginnen, wanneer iedereen in de sessie is. De meeting zal eerst plaatsvinden in mijn huis, Richard Majestic. Ik zal iedereen uitnodigen om in mijn appartement te gaan. Degene die een whiskeytje, of een wijntje willen kunnen uiteraard een krijgen in mijn appartement.
Wijntje? whiskeytje? ..hmmm wie is dan de bob?

Trouwens, als we dan toch in jou appartement zijn..kunnen we gelijk mijn stoute gta5 droom uit laten komen.

Onder het motto " elkaar beter leren kennen" kunnen we kijken hoeveel personen we in jou douch hokje kunnen proppen! :schater: :schater: :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...