Jump to content

[PS3] GTA: Online Meeting 14-02-2014 (20:00)


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    18

  • tjarda1999

    7

  • TheDutchWesley

    6

  • Finnboem

    6

2v0k2a8.jpg

Jongens, ik mag zeggen dat we een succesvolle meeting hebben gehad. We hadden een volle sessie, en we hebben veel plezier in de meeting zelf gehad. De winnaars van 'Pimp My Rat-Loader' zijn TheDutchWesley. iRico en tjaarda1999. Jullie signature's komen morgen op het forum te staan. Overigens kreeg ik nog te horen over Mrkwark dat hij zich niet goed voelde bij de meeting. Ik begon wat met Dave grapjes te maken maar dat is uiteindelijk allemaal uit de hand gelopen. Mrkwark, het spijt me heel erg. Ik wou niet dat jij een rot avond zou hebben. Ik vind wel het super dat je leuk hebt meegedaan. Mooi dat je het even vertelt dat het je dwars zit. Dan kan ik, maar de anderen de volgende keer hier aan denken.

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Ik wil iedereen bedanken voor het komen op de meeting. Ik zal morgen bezig gaan met de Signature's voor Pimp My Rat-Loader en nog velen zijn nu aan het doorspelen. Ik wil ook Joriz even bedanken dat hij deze meeting best wel groot in het nieuws heeft neergezet. Zonder jou hebben we niet deze meeting gehad, bedankt!

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...