Jump to content
Joriz

Tiende patch met Valentijnsdagbloedbad special beschikbaar voor GTA Online!


Dinsdag werd voor Valentijnsdag de Valentine’s Day Massacre Special bekend gemaakt. Vrijdag kunnen we namelijk in 1920's maffiastijl Los Santos en omgeving onveilig gaan maken. Voor deze speciale dag is vannacht de tiende update voor GTA Online beschikbaar gemaakt. De maar liefst 56 MB grote update bereid het spel al voor op morgen. Wat de patch nog meer oplost is nog niet officieel bekend (zodra we meer weten krijgt dit nieuwsbericht een update). Het volgende hebben we al wel kunnen ontdekken:

gallery_1_5_46470.jpg

Trevor naast de

Albany Roosevelt met een Gusenberg Sweeper machinegeweer zijn al in GTA5 singleplayer beschikbaar!

gallery_1_5_30702.jpg

De Bravado Rat-Loader is tijdelijk beschikbaar via SouthernSanAndreasSuperSport.com !

gallery_1_5_18862.jpg

De rare cornrow tattoo die op sommige mensen hun hoofd zat is eindelijk weg!

Inmiddels hebben we een lange lijst van alle wijzigigingen. Dit zijn samengevat de belangrijkste wijzigingen:

  • De Rat Loader is nu weer beschikbaar in GTA Online. Ga naar southernsanandreassuperautos.com om hem te bemachtigen. Dit voertuig en al zijn aanpassingen zijn gratis tot de volgende update aan GTA Online!
  • Een speler die een speler in passive mode dood maakt moet zijn ziekenhuisrekening betalen.
  • The Mechanic is weggehaald (waarom is die onhandige kluns weggehaald?) als een persoonlijk voertuig wordt bezorgd. Nu verschijnt hij ergens dichtbij.
  • Een optie is toegevoegd in het Interactie-menu dat de prioriteit om friends aan te vallen omlaag haalt (iets met autotarget en niet op vrienden schieten?)
  • Als je alleen een race doet krijg je nu ook GTA$.
  • Fix voor incorrect timer in de Bad Sports pool.
  • Fix voor diverse exploits waardoor je voertuigen kon dupliceren.
  • Fix voor diverse exploits waardoor je teveel RP in missies kreeg.
  • Fix wat Cornrows haircut weg haalt. :)
  • Fix voor dat spelers kaal werden indien ze een masker hadden gedragen.
  • Fix voor Story Mode probleem dat winkels dicht bleven en niet op radar toonde.
  • Een nieuwe “Blow Kiss” animatie is toegevoegd.

Wij zijn dus helemaal klaar voor het Valentijnsdagbloedbad. Heb je zin om vrijdagavond met ons mee te spelen in GTA Online dan kan je je opgeven voor de PS3 GTAForum valentijnsdagbloedbad Meeting zodat we met z'n alle Los Santos in maffia style onveilig kunnen maken!

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zijn al deze items ook beschikbaar in de singleplayer? Ik zocht ze gisteren ingame maar kon nergens wat vinden..

De Albany Roosevelt staat onder de special vehicles in je 4-car garage, de Gusenberg Sweeper zit in het Micro-SMG slot van je wapenwiel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

effe 2 adders (van de 8) vekopen:)

Dan heb je hier 20.000 van de LSC 8)

Voor de super cars krijg je nog wel een paar ton, voor o.a. de sports krijg je idd nog maar Max. $ 10.000, de oplichters!

Ook mijn Benefactor Schwartzer - waar ik een paar ton aan verspijkert heb - is nog maar zo weinig waard...#%^*+£¥

Sorry voor de 2 post achter elkaar...van de ipad waar ik nu mee zit te "spelen" heb ik nog niet het tekstverwerker door..zodoende heb ik ze niet bij elkaar weten te krijgen.

Bewerkt: door sssjakie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn al deze items ook beschikbaar in de singleplayer? Ik zocht ze gisteren ingame maar kon nergens wat vinden..

De Albany Roosevelt staat onder de special vehicles in je 4-car garage, de Gusenberg Sweeper zit in het Micro-SMG slot van je wapenwiel.

Ik heb nu alles binnen. Ik dacht dat deze DLC automatisch bij de update ging zijn, maar ik moest 'm dus nog apart downloaden en dat was ik gisteren vergeten te doen.

Geweldige wagen, geweldig wapen, maar blijven deze permanent in het spel zitten of verdwijnen ze ook na een paar dagen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldige wagen, geweldig wapen, maar blijven deze permanent in het spel zitten of verdwijnen ze ook na een paar dagen?

Nee, wanneer je de wapen en wagen koopt zul je ze voor altijd hebben in Grand Theft Auto: Online. Hetzelfde geld voor de Singleplayer :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...