Jump to content

Oproep aan de Rijken


Mordecai

Recommended Posts

Wie gelooft TS nog? Is waarschijnlijk een puber met een verzonnen verhaal om hier online ingame geld te bietsen.. daarnaast stelt hij hier vele beginners vragen, wat spelers die al even spelen allang weten..

Bewerkt: door TryX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mordecai

    17

  • schimmelzicht

    6

  • harry1985

    5

  • Michael

    4

Dus een ex kun je niks meer vragen? Beetje ongeloofwaardig verhaal daar blijf ik bij..

Ligt er 'n beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan nietwaar?

Ik heb ook exen voor wie ik niets meer zal doen en vice versa, terwijl ik met andere exen nog steeds goed bevriend ben.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het spel anders ook met bekenden. maargoed ik ga verder niet op deze snotneusje in die aan het bedelen was.

Alsof je altijd maar spelers moet treiteren in het spel. Bedenk eens wat leuker dan alleen te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

:slotje::bonk:

Wil niet te moderator achtig doen. Maar waarom bepalen jullie dat er een slotje op moet? Dat zijn Moderator+ zaken. ;)

Om onnodige discussies verder te voorkomen... :roll:

:slotje:

ps. ik bepaal niks, en wil ook helemaal niks bepalen hier... dat maak jij ervan... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic heeft helemaal zijn waarde verloren. Om slotjes vragen is niet bedoeling, dat is een taak voor moderators of hoger. Maar goed sinds dit topic geen goede kant op gaat, lijkt een slotje niet verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...