Jump to content

Oproep aan de Rijken


Mordecai

Recommended Posts

Ik heb een ps3 en ps4.
leuk man ik heb een ps2 en een Nintendo ds.

Gaaf... 8)

Ik heb hier ook nog wat nostalgie, een nog werkende Atari, ps1 en een Gameboy... het ziet er niet uit maar het werkt nog steeds... :dans::*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mordecai

    17

  • schimmelzicht

    6

  • harry1985

    5

  • Michael

    4

Inderdaad ik geef geen enkele cent aan de topic starter. Dit is in mijn ogen ook gewoon cheaten. Voor mijn part komt in deze topic titel meteen een slotje en 2 week verbanning op het forum...

Link to comment
Delen op andere websites

Iets in mij zegt dat de topicstarter erg jong is en niet helemaal betrouwbaar overkomt. Hoe stom kun je zijn om de email van je vriendin te gebruiken? In dit geval ex dus. Niet helemaal nagedacht wat de consequenties kunnen zijn? En je kunt ook niet even vragen aan haar of ze er even naar kijken kan?

Maar goed, veel spelen dan verdien je vanzelf geld en kun je hopelijk uiteindelijk kopen wat je graag wilt hebben.

Iedereen heeft dit moeten doen, en zeker iemand met zo'n vaag verhaal, zou ik niet weten waarom je daar geld aan zou geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ze stelletje haters. Heb meelijden met gasten als Harry. Hollands gierig zelfs in een spel. Lol. Zou niks van jou aannemen pik. Dat je het weet.

Wees maar niet bang je krijgt ook niks :D iedereen moet voor zijn eigen geld zorgen missies doen met elkaar kan best... Maar deze actie keur ik niet goed. en daarbij vertrouw ik de ts ook niet voor de volle 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Er is weinig kans dat je een donatie krijgt. Zoals al eerder genoemd is het gewoon een kwestie van missies doen, vooral missies van Gerald voor een level zoals die van jou leveren vrij veel RP op. Voor geld kan je het beste bij Martin zijn of natuurlijk missies zoals Potshot of Coveted alleen heb ik bij die laatste twee weinig ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ze stelletje haters. Heb meelijden met gasten als Harry. Hollands gierig zelfs in een spel. Lol. Zou niks van jou aannemen pik. Dat je het weet.

Boos worden omdat hij je geen geld wilt geven,

Beetje zielig hoor dit.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ze stelletje haters. Heb meelijden met gasten als Harry. Hollands gierig zelfs in een spel. Lol. Zou niks van jou aannemen pik. Dat je het weet.

Boos worden omdat hij je geen geld wilt geven,

Beetje zielig hoor dit.. :7

Inderdaad,

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst gaat het topic over hoe je je wachtwoord terug krijgt, dan welke goede missies er zijn, en dan hoe je snapmatic's maakt. Dan welke consoles je hebt, en dan geld vragen. :puh:

Maar goed on-topic:

Je kan natuurlijk de email je ex vragen, wat hierboven wordt ook wordt gezegd. Maar Ik vindt het best wel dom, dat je de email van je ex hebt gebruikt. Maar goed zo kun je de wachtwoord terug krijgen. Ik ben speel nauwelijks nog GTA, omdat het best wel saai is. Ik heb als totaal tijd al 12 dagen gespeeld. ;)

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Um zoals vele weten heb ik al een nieuw acount. Me ex is me ex misschien willen jullie haar want me moeder zei me altijd als je klaar bent met je oude speelgoed geef je het aan de armen en de nodigen. On topic : Harry das jou mening. Harry nu heb ik meer geld als jou zonder dat ik weet hoeveel je hebt. Zoveel geld heb ik. Arrogant word je ervan moet ik zeggen of het is een figuurlijke middelvinger naar wie de schoen past. En wat kun je online doen met je geld Harry? 1 huis max. 10 auto's max. En dan? Helikopter? En daarna? Andere spelers lastig vallen? Missies herhalen? Je moet zelf creatief zijn in Gta online. En alleen spelen proef je het spel niet. Niks leukers als met mensen die je kent in een lobby samen de stad op kop zetten.

Bewerkt: door Mordecai
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...