Jump to content

Veel meer geld krijgen dan een ander...


WaXweazle1976

Recommended Posts

Even een vraagje over het geld wat je wint bij de missions.

We weten (neem ik aan) allemaal wel dat we meer geld krijgen als we met vrienden of crew leden spelen.

Nou speel ik heel veel missions met een crew maatje van me alleen, wat me de laatste tijd heel erg opvalt,

is dat ik regelmatig 2x zoveel krijg als hij, of iemand anders die op dat moment mee speelt.

Ik heb wel meer gezien dat als je met z'n 4-en speelt dat er verschillende bedragen gegeven worden maar dat is dan meestal dat de 1 7500 krijgt en de ander 10000.

Maar een verschil van 17500 is wel erg veel... (hij krijgt 17500 en ik 35000)

En is het nou om en om, dan zou je denken dat je iets anders/beter hebt gedaan, meer kills of meer dingen opgeblazen enzo, maar het steeds bij mij.

Dan is dat een keer niet erg maar als je de hele avond samen aan het klooien bent is dat een beetje lullig tegenover hem...

Ik vind dit heel vreemd, dus de vraag: zijn er mensen die hier ook "last" van hebben af weet iemand waarom dit is...

Greetzz..

Link to comment
Delen op andere websites

Of dit de bedoeling van R* was bij het implementeren van de patch 1.10.?

Van de week de missie: Bas invaders ;) in mijn eentje gedaan en heb daar ca. $ 37.500 voor gekregen terwijl daar in eerste instantie ca. $ 18.750 mee te verdienen was. Tevens was de missie voor mij behoorlijk makkelijk om te doen terwijl het voor een ander wat moeilijker was/is.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik zoveel beter ben dan een ander...of wellicht stiekem toch... Utreg 8) (lol)

Daarvoor heb ik nooit bedragen boven de ca. $ 20.000 (bij Survival missies) als vergoeding gezien of gekregen. Of er dan ook hogere vergoedingen waren is bij mij :?

Tevens lees je wel meer verhalen en zie je op filmpjes op YT dat de game "anders" is als voor de patch.

Gewoon genieten van die hoge bedragen en om en om als host de missies met die crew maat doen...zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

tzelfde hier,,alleen is het bij mij andersom krijg ik meestal de lage bedragen terwijl ik het meeste doe..ene kant frustrerend andere kant maakt het me ook weer niks uit zolang ik maar ping ping verdien..vind verdeling niet eerlijk van R*

Link to comment
Delen op andere websites

De host krijgt doorgaans 2x zoveel als de rest, dus ... zou dat het kunnen zijn?

Meestal host hij dus ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt... :(

Als je de missie ooit wel eens heb gespeeld krijg je de helft van het bedrag, als je hem nooit heb gespeeld krijg je het totale bedrag van de missie.

Ik weet zeker dat ik een aantal missies al tig keer gespeelt heb maar ook daar kreeg ik regelmatig meer, viel me wel op dat het vooral bij missies gebeurt waar je hele hoge bedragen krijgt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij de missie Canal Passage is nu (legal) een bedrag te winnen tot $ 60.000 (afhankelijk met hoeveel spelers je de missie speelt)

Hoogstwaarschijnlijk zal er eerdaags weer een patch zijn waarmee die hoge bedragen en misverstanden weer weggehaald zijn.

Dat is aan de ene kant ook de charmes van online gamen... De ontwikkelaars proberen een game bug vrij en waterdicht te krijgen - wat onmogelijk is - en de spelers proberen aan alle kanten de game in hun voordeel te beinvloeden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie ooit wel eens heb gespeeld krijg je de helft van het bedrag, als je hem nooit heb gespeeld krijg je het totale bedrag van de missie.

Ik weet zeker dat ik een aantal missies al tig keer gespeelt heb maar ook daar kreeg ik regelmatig meer, viel me wel op dat het vooral bij missies gebeurt waar je hele hoge bedragen krijgt...

Heb je dan de de missie op hard gezet? Want dan krijg extra geld en RP.

Link to comment
Delen op andere websites

maakt dat wat uit dan? het enigste wat er gebeurt de rp gaan omhoog en het geld maar de verdeling van het geld blijft oneerlijk...

maar zoals crazyshotgun zei..gister een nieuwe missie gehad kreeg de volle mep iets van 25000 en de andere 3 12,500 dus waarschijnlijk geeft dat toch verschil nieuwe missies met missies die je al hebt gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... misschien is dat het wel, ik weet het niet, blijf het raar vinden...

Wat ik wel weet is dat ik al heel veel missies gespeeld heb en een aantal heb ik zeker

al meerdere keren gespeeld, ook samen met hem, maar ineens is die verdeling behoorlijk oneerlijk... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...