Jump to content

Pedofielen terug in de maatschappij


_Night-Men_

Recommended Posts

Pedofilie vind ik één van de ergste misdrijven die kunnen worden gedaan; compleet onschuldige, weerloze kinderen misbruiken is toch echt te ziek voor woorden. Uiteraard kunnen we discussiëren over de straf die op pedofilie moet staan. Of deze straf lang genoeg is of niet.

Feit blijft dat deze man een straf heeft gehad en dit heeft uitgezeten. Hij moet dus weer ergens wonen; blijkbaar in dit geval in Leiden. Wel onder extra toezicht, maar hij moet weer integreren. Daar doet de bovenstaande discussie niets aan af. Dat is al lang gepasseerd station; die discussie hadden ze tijdens de rechtszaak moeten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    6

  • jobator

    4

  • Michael

    4

  • Teh_Ninja

    3

Ik vind het gewoonweg absurd dat een man als benno L maar 3jaar vast zit terwijl hij heel veel kinderen misbruikt heeft. Die kinderen hebben mss nu wel levenslange trauma's en zware moeite met het aangaan van relaties. Nee, mensen die kinderen misbruiken of een gevaar vormen voor kinderen horen niet in de maatschappij thuis. Tuurlijk verdienen ze een tweede kans. Maar daarna moet het ook klaar zijn als ze weer.de fout ingaan

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een hele andere discussie of de straf die ze krijgen opgelegd te laag is. Als zij hun straf hebben uitgezeten, moeten ze gewoon weer ergens kunnen wonen. Uiteraard niet in de buurt van kinderspeelplaatsen of scholen, want ik neem aan dat zij een verbod hebben om binnen x meter van een school of iets dergelijks te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...