Jump to content

Show Your Content!


3L1077

Recommended Posts

jBd4J3s.png

De Content Creator is op 10 december 2013 uitgebracht door Rockstar. Met deze nieuwe tool kunnen we zelf onze eigen races en deathmatches maken om samen online te spelen. De beste maps worden door Rockstar goedgekeurd, en zullen dus eigenlijk ook officieel worden. Iedereen zal deze tool al wel eens even uitgeprobeerd hebben, en ook al is de ene er wat beter in dan de andere, zijn we benieuwd naa jullie creaties! Daarom dit topic, hier kunnen jullie zowel jullie eigen content plaatsen, als praten over andere mensen hun content. Je hoeft dus niet enkel je eigen content te posten, je mag ook gewoon discussieren! Veel speel- en testplezier!

giSOn8D.png
Titel:
Beschrijving: 
Type:
Aantal spelers:
Locatie:
Foto's:
Link: 
 
vdoj7xP.png

-Maximaal één content per persoon per dag

-Gebruik het bovenstaande lijstje 

-Beargumenteer je mening

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FlexxNL

    12

  • MostWantedKid

    9

  • 3L1077

    9

  • ERRWINS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even m'n lijstje aan de regels laten voldoen ;)

Titel:Vinewood studios battle

Beschrijving: You ever wanna be an Vinewood actor? This is your chance, but you will have fight for it. So grab your gun and show them that you are the best Vinewood actor ever! And make a chance to play in the movie Meltdown, with Micheal de Santa as Exclusive Producer!

Type: Deathmatch/ Team deathmatch

Aantal spelers: 2 t/m 16

Locatie: Richards Majestic (Film studio's)

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/GjUvEUy7wE-uShB9i_vJFQ?platformId=2[/url]

Is die zo goed?

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je de mijne vinden (Xbox360):

http://socialclub.ro...OukKL3CyaGshCaw

2 races waar ik best trots op ben. Heb gisteren nog een message gekregen van een willekeurige speler dat hij die Bikini Race super leuk vond.

EDIT:

Titel:Race with a view

Beschrijving: Race up the mountain

Type: Standard Race

Aantal spelers:1-8

Locatie:Mount Chiliad

Foto's:Zie link bovenaan

Titel: Bikini Race

Beschrijving: Off-road and highway lap race

Type: Standard Race

Aantal spelers:1-12

Locatie: Paleto Bay

Foto's:Zie link bovenaan

Vraagje:

Hoe download ik eigenlijk andere mensen hun creaties? Kan het nergens terugvinden.

Bewerkt: door flavio1984
Link to comment
Delen op andere websites

Crazy swing

Race

7pers

Deze is mijn eerste race.

Via het plannetje ziet er het ingewikkeld uit.

Maar de checkpoints liggen op 1 straat op 1 lijn marwel op deze manier:

(start)1...9.......3........5.......7....8....6......4........2

Je moet dus regelmatig spookrijdend rijden

http://socialclub.rockstargames.com/member/bartdw/games/gtav/jobs/job/AcwWpWoikU-5vRfI0KJReA?platformId=2

Bewerkt: door Mr CJ
Link to comment
Delen op andere websites

vdoj7xP.png

-Minstens één content per persoon per dag

Deze regel klopt dus niet. Dit betekend dat ieder forum lid elke dag 1 ding moet uploaden. Je bedoelt zeker 'maximaal' :) .

Je hebt helemaal gelijk, mijn fout!

@Mensen, fantastisch dat jullie je creaties delen, supertof, maar willen jullie ook echt het lijstje gebruiken, met alles dik en zonder 30 verschillende fonts? We houden het graag overzichtelijk, da's gemakkelijker en fijner!

Link to comment
Delen op andere websites

Titel: South Los Santos

Beschrijving: A race through the dangerous streets of South Los Santos. Beware of the Ballas!

Deze GTA Race door de mindere buurten van Los Santos bevat zowel enorm bochtige stukken waar je stuur skills nodig hebt als rechte stukke waar je weer flink kan accelereren. De race is in een 8 zodat als je met een grotere groep speelt je ook haaks op andere spelers kan schieten en botsen. Onder andere containers en andere obstakels zorgen ervoor dat je op de bochtigste stukken niet helemaal uit de bocht vliegt.

Ik vond het zeker leuk om een eigen gebouwde race met andere mensen te spelen. Mooi is dat ik de input meteen kan verwerken in het nog beter maken van de race.

Type: GTA Race

Aantal spelers: 16

Locatie: Chamberlain Hills, Davis, Rancho / South Los Santos

Foto:

post-1-0-10727800-1386776527.jpg

http://www.twitch.tv/gtagamesnl/c/3397677

post-1-0-44670600-1386776716.jpg

Klik

Bewerkt: door Joriz
Filmpje toegevoegd :)
Link to comment
Delen op andere websites

Titel: South Los Santos Beschrijving: A race through the dangerous streets of South Los Santos. Beware of the Ballas! Deze GTA Race door de mindere buurten van Los Santos bevat zowel enorm bochtige stukken waar je stuur skills nodig hebt als rechte stukke waar je weer flink kan accelereren. De race is in een 8 zodat als je met een grotere groep speelt je ook haaks op andere spelers kan schieten en botsen. Onder andere containers en andere obstakels zorgen ervoor dat je op de bochtigste stukken niet helemaal uit de bocht vliegt. Ik vond het zeker leuk om een eigen gebouwde race met andere mensen te spelen. Mooi is dat ik de input meteen kan verwerken in het nog beter maken van de race. Type: GTA Race Aantal spelers: 16 Locatie: Chamberlain Hills, Davis, Rancho / South Los Santos Foto: post-1-0-10727800-1386776527.jpg post-1-0-44670600-1386776716.jpg Klik

Zo moet het! Als iemand wil, wil ik 'm straks wel eens uitproberen. :D

Titel:Los Santos BMX

Beschrijving: BMX trough LS! Only BMX allowed. Use R1 or RT to jump.

Type:Race (BMX race)

Aantal spelers:1-8

Locatie:Vespucci Canals, Del Perro, Richard's Majestic

Foto's:GrMGc8r.png

Klik

In deze race rijd je met je BMX door Los Santos. Van de hoge parkings tot de diepe metro's, alles kom je tegen!

UPDATE: Ik heb een galerij toegevoegd. Hier komen alle custom contents, maar alleen degene die het lijstje juist gebruikt hebben.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Titel: Derby

Beschrijving: Een oldschool racetrack

Type:: Race

aantal spelers: 1-16

locatie]: East Vinewood

Foto's:] (Krijg ik er momenteel niet op)

Link:http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/bLmE860nr0ihYzMtb17Hww?platformId=2

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...