Jump to content
Joriz

Check dit gave GTA Online BMX stunt filmpje!


Al eerder liet ik zien wat voor coole dingen je op een BMX in GTA5 kan doen. _Night-Men_ stuurde mij het volgende GTA Online filmpje toe waarin 75, High, Matt770 en Strummy op de BMX de meest waanzinnen stunts uithalen. Je ziet dat teamwork echt belangrijk is in dit filmpje om de meest coole stunts op een BMX-fiets uit te halen waarvan ik geeneens wist dat het kan. Genoeg inspiratie dus om de komende tijd in Grand Theft Auto: Online na te doen! Veel kijkplezier! cool2.gif

De muziek achter de stuntvideo is trouwens van The Limousines met de nummers Flaskaboozendancingshoes en Fine Art.

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze halen wel ongelooflijke trucs uit, inderdaad. Ik heb al een aantal keer geprobeerd zo'n slide te doen op een buis met mijn bmx, maar ik krijg hem er nooit goed op. Zij maken eerst een halve draai in de lucht om vervolgens perfect te landen op zo'n buis. Ze laten het eruit zien alsof het makkelijk is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Woooaw, dit is echt gruwelijk vet. hun grinden hem echt tof eerst 360 en dan perfect landen.

ik vind dat tweede stukje met die Jet wel nice. eerst je laten lanceren en daarna een pefect grind uitvoeren bij die beach.

als zelf bmx street rider vind ik het prachtig om dit te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...