Jump to content
Joriz

GTA5 filmpje: Dit is Trevor z'n Lifeinvader (Facebook parodie)!


Toen ik in september met een van de webmasters van GTA Series sprak, vertelde hij mij hoe veel uren hij wel niet in GTA5 had gestoken om de missies op te nemen, waarbij hij de missies natuurlijk 100% goed met gold medals wilde uitspelen. Nu vonden ze het tijd om is een keer een grappig filmpje te maken. Een paar weken terug kwam Facebook vanwege hun 10 jarige bestaan met hun Look Back filmpjes waarbij je terug kan kijken op je eigen Facebook geschiedenis. De Italianen van GTA Series Videos vonden dat het is tijd werd voor een GTA parodie. Daarom hebben ze een Trevor Philips Lifeinvader parodie gemaakt. Het filmpje is echt goed gelukt en ziet er eigenlijk nog beter uit dan het origineel van Facebook. Echt een geniale persiflage waarbij de Like duimpjes natuurlijk door middelvingers zijn vervangen! thumbsup2.gif

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...